Basenanji
Postd20modernist
Ok, rollpersonerna har nått slutet.
De har besegrat alla menlösa medhjälpare, hatchlings och assistenter.
De har hittat ringen, nyckeln, det magiska svärdet och slutligen huset där den slemme kultisten tänker frambesvärja Den Yttersta Domen.
Precis innan slutstriden yppar de inblande något.
Vad?
Just det, vad är din coolaste oneliner för att ge den fräcka striden sin perfekta inramning?
Själv är jag hopplös på det här området- det som jag gillar att höra skurken/protagonisterna säga, det brukar alla i spelgänget lägga sig ner på golvet och garva åt.
Och det kan jag väl bjuda på...i fem minuter åtminstone.
Hjälp mig, hitta på coola saker man säger till varandra i stridens hetta.
Min son (fem år) sa iofs något rätt coolt som han tycker att hjälten ska säga till skurken:
"Kompis, dags att säga adjö till livet!"
Om ni undrar så kan jag berätta att vi leker rätt mycket superhjältelekar. Jag är oftast Docto Octopus.
//Basenanji
De har besegrat alla menlösa medhjälpare, hatchlings och assistenter.
De har hittat ringen, nyckeln, det magiska svärdet och slutligen huset där den slemme kultisten tänker frambesvärja Den Yttersta Domen.
Precis innan slutstriden yppar de inblande något.
Vad?
Just det, vad är din coolaste oneliner för att ge den fräcka striden sin perfekta inramning?
Själv är jag hopplös på det här området- det som jag gillar att höra skurken/protagonisterna säga, det brukar alla i spelgänget lägga sig ner på golvet och garva åt.
Och det kan jag väl bjuda på...i fem minuter åtminstone.
Hjälp mig, hitta på coola saker man säger till varandra i stridens hetta.
Min son (fem år) sa iofs något rätt coolt som han tycker att hjälten ska säga till skurken:
"Kompis, dags att säga adjö till livet!"
Om ni undrar så kan jag berätta att vi leker rätt mycket superhjältelekar. Jag är oftast Docto Octopus.
//Basenanji