Nekromanti Den stora fredspipan AKA Jag gillar

Mundo

Myrmidon
Det här är en stora fredspipan tråden.
Här ska vi påminna varandra om att folk kan ha olika åsikter i olika frågor utan att tycka att personen de talade med är ett avskum.
Vi röker fredspipan (lugna er, den är ekologisk, närproducerad och använder inte ens riktig tobak) genom att säga något man gillar med en person på rollspel.nu

För att förhindra lite problem så finns det några enkla regler.
- Vänta några inlägg mellan ditt inlägg och någon annans.
- Om någon redan har nämnts, försök att nämna någon annan.
- Nämn en person per inlägg!

Jag börjar!

Mundo

Myrmidon
Jag gillar Krank för att han är rolig och inte brydde sig det minsta om sitt eget mentala (och fysiska?!) välbehov för att vi bad honom om det. Han hade ingen annan anledning än att vi andra ville det. Det händer att jag läser genom trådarna igen och jag längtar/hoppas till han självplågar sig igen med säsong 6.

anth

Vetefan
Jag har extremt svårt att ogilla personer och tror gott även om personer som andra uppfattar som dåliga.
Det finns tillfällen då jag lackar ur på andra, men förhoppningsvis är jag inte alltför långsint.
Sedan tycker jag inte om att peka ut enskilda individer, varken i positiv eller negativ bemärkelse.

Kort sagt så gillar jag alla som är aktiva på forumet idag. Du får nöja dig med det tråkiga svaret. :)

Cissi

Up to no good.
Jag tycker om Minimoni. :)
Anledningen är inte för att vi har så mycket gemensamt eller drar slätt i speciellt många frågor för det gör vi inte, utan att han är så himla modig och vågar stå på sig i en grupp där han ofta måste slåss för sin sak och sin ståndpunkt.
Olika är bra. Olika är bra för oss!

Vimes

Sillkung
Jag gillar .113 för att han är en rackare på varulvsspel, frisk fläkt sen han började lira med oss för ett år sedan.

(PS. Vill ni spela varulvsspel finns det en ledig plats till mitt lir som börjar nästa söndag. Kolla i varulvsforumet! DS.)

Tre solar

Hero
Jag gillar eksem för att han skriver smarta saker hela tiden, men utan att påstå att någon annan är dummare.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Jag gillar Krille för att hans spelfunderingar är väl genomtänkta

Precis rätt för ett spelforum.

Jag gillar Trollkalle för modet att ta sig hit och hoppa in i trådar (t.o.m. starta några!), och för att han påminner mig om att jag började spela för för...30 år sedan!

Mundo

Myrmidon
Nu kör jag en gång till!
Jag gillar God45 för han står för circka 45(!)% av alla bra trådar som startats på WRNU. Oavsett om det handlar om monster-jakt, om förklaringar på vilken klan som gör vad i Vampire eller varför du ska spela en rogue istället för en barbar så kan du räkna med att God45 har startat och skrivit en tråd om det.
Nu har jag ingen aning om vad han har i sitt kaffe på morgonen, men vad det än är så sluta inte dricka det. Utan hans inlägg skulle det här forumet bli väldigt tomt.

Mogger

Hipsteranka
Jag gillar er alla, och främst (åtminstone i just den här tråden) ni som inte får någon nominering!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jag gillar anth för att anth är ett socialt fungerande (oftast) troll.

Jag gillar Debbie för att han fyller år och för att Debbie är Debbie.

.113

Swashbuckler
Jag gillar ju rätt många här faktiskt men måste säga att jag gillar alla varulvsspelare mest! Det är ju några stycken, men det var verkligen min grej, love it.. Så, tack speciellt till Vimes som höll mig i handen lite i början av första spelet och förklarade saker när jag inte fattade ett skit ;) Sen gjorde det ju inget att vi vann heller ;) Men allihopa som var med har en speciell plats i mitt hjärta nu, bara så ni vet :D

Arfert

Facit
Jag tycker om Minimoni. :)
Anledningen är inte för att vi har så mycket gemensamt eller drar slätt i speciellt många frågor för det gör vi inte, utan att han är så himla modig och vågar stå på sig i en grupp där han ofta måste slåss för sin sak och sin ståndpunkt.
Olika är bra. Olika är bra för oss!
Minimoni hälsar (med mig som mellanhand):

...jag tackar ödmjukast för de snälla orden från Cissi, och att jag får röka min pipa med dem när jag släpps in igen i morgon.

Björn den gode

Swashbuckler
Jag gillar w176 helt enkelt för att hennes inlägg oavsett ämne alltid är så fruktansvärt läsvärda, både i att ge nya perspektiv på frågor och helt enkelt välskrivna.

Pilzefrau

hon/henne
Jag gillar Lukas. Han är rolig!

(Förtydligande: jag skrattar med honom, eller åt hans skämt, inte åt honom)

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Jag gillar Mannen i skogen och Pilzeman (och andra!) som delar med sig av krönikor/rapporter över sina spel.