Svarte Faraonen
Sumer is icumen in
Det förklarar bara namnet, inte sälj-grej-med-tjej-maskoten.Jag har också koll! De två som driver den heter Micael och Andy. Kolla lite på vad för bokstäver som finns där så tror jag ni kan lista ut det.
Det förklarar bara namnet, inte sälj-grej-med-tjej-maskoten.Jag har också koll! De två som driver den heter Micael och Andy. Kolla lite på vad för bokstäver som finns där så tror jag ni kan lista ut det.
Det stämmer att jag gör en sak undernamnet Gothams Räddning på Mindy På Äventyr I Batmans värld första avsnittet släpps 4 augustiJag såg att någon svensk podd skulle göra en Batman kampanj, men jag har tappat bort det. Vet någon vem det är som skulle göra det och i så fall när det kommer ut?
Coolt! Ser fram emot att lyssna på det!Det stämmer att jag gör en sak undernamnet Gothams Räddning på Mindy På Äventyr I Batmans värld första avsnittet släpps 4 augusti
Hej, Mindy kommer ifrån en sammansättning av namnen Mi(cke) och (A)ndy, grundarna av podden. Eftersom Mindy allmänt sett, och mer vanligt förekommande, är ett kvinnligt namn började vi se podden lite som vår dotter och efter arbete tillsammans med illustratören så blev loggan av en "nördig feminin karaktär", för vissa tillsynes "en kurvig tjej". Vi valde "Mindy" som logga eftersom vi tycker hon representerar namnet på podden väl samt eftersom vår uppfattning var att bräd- och rollspels-"poddosfären" var övervägande mansdominerad. Vi på Mindy både önskar och jobbar för att vara så inkluderande som vi kan och hade gärna sett en mer pluralistisk och variationsrik medlemsbas inom hobbyn.Jag är hemskt ledsen att behöva pusha det här, men det är något som vägt på mig länge. Jag känner att det skaver lite, men jag tycker det känns lite konstigt. Så atteh...
...varför har Mindy, en rollspelspodd som så vitt jag har hört drivs av män, en kurvig tjej som maskot? Om man hade velat signalera någon sorts kvinnligt deltagande, hade man inte faktiskt kunna bjuda in en kvinnlig värd? Förlåt om det är lite elakt, men det har vägt på mig och fått mig att kanske bedöma Mindy lite hårdare än jag borde.
Stämmer projektet är rätt omfattande. Spelar fortfarande in men har redigerat klart en buffert på 12 avsnitt . så illustrationer som är på väg in och en massa härliga individer som gästar oss som dubbningar Det utspelar sig i Gotham City och lite i Batmans värld. Så hoppas folk kommer tycka det är intressant att lyssna påMicke på Mindy håller på med en rätt omfattande grej med Batman. Vet inte när det är tänkt att börja släppas, men tror det är ett tiotal avsnitt som börjar närma sig klart så det borde hända inom kort. Många gäster från andra poddar som är med och dubbar slps. Verkar kunna bli hur bra som helst typ.
Vem är spelarkaraktärerna? Spelar någon Batman?Stämmer projektet är rätt omfattande. Spelar fortfarande in men har redigerat klart en buffert på 12 avsnitt . så illustrationer som är på väg in och en massa härliga individer som gästar oss som dubbningar Det utspelar sig i Gotham City och lite i Batmans värld. Så hoppas folk kommer tycka det är intressant att lyssna på
Ingen kommer spela Batman då han inte närvara. Amanda Stenback spelar Haley Holland och man kommer få följa hennes resa för att rädda Gotham. Men har inkluderat lite av skurkarna. Så där i Gotham. I Batmans universumVem är spelarkaraktärerna? Spelar någon Batman?
Älskar att du besvarar en fråga som ställts i ett annat forumAtt lyssna på strid är oftast tråkigt. Det är lite som att lyssna på någon beskriva dans, mekaniskt och själlöst på nått sätt. Det är något som de flesta poddar lider av, tyvärr, där mekaniken tar över och dramat känns ... mekaniskt ... lite som strider i D&D4, när man hunnit halvvägs visste man hur det skulle sluta och så var det bara mekaniskt jidder kvar.
Så känns strider i poddar. Och så dör ju aldrig någon rollpersoner heller ...
Vill man höra rollpersoner dö ska man lyssna på Skype of Cthulhu Tror en spelare var inne på sin femte rollperson när de gick i mål med Horror on the Orient Express.Så känns strider i poddar. Och så dör ju aldrig någon rollpersoner heller ...
Monsters & MulticlassFinns det någon bra 5e-podd? (Ej AP).
Och om någon vill veta hur det låter när @Magnus Seter faktiskt spelar John Mallory så kan man göra det den andra advent i Patreonäventyrets adventskalender. Eller ja, åtminstone för de som är villiga att betala 10 spänn för det. Varje advent släpps nämligen ett avsnitt i kapitlet Secrets på min Patreon, vilket är en helt fristående berättelse från årets julkalender men som utspelar sig på samma plats och ger rampljuset till andra personer.Så om någon vill höra hur jag låter i verkligheten, så lyssna på första avsnittet. Jag är John Mallory.