Nekromanti Det återkommande minieventet. Repetikon

Lukas

Mannen i Gult
Nästa gång ska jag försöka komma.
för det här låter ju j*vligt trevligt.

Jag tycker det låter kul om det här skulle utvecklas till en långlivad tradition.

//Lukas som tror på att låta det växa organiskt.

Anarchclown

Swashbuckler
Jag får nog hålla med om att jag tycker att det kan få växa av sig självt. Ta med vänner, gör om ni vill reklam för det, men jag vet inte om det är något vi behöver bestämma med konsensus. Fan, skriv bara en tråd på Sveroks forum. Det behöver inte finnas ett banér eller något så avancerat. Word of mouth är oftast den bästa reklam något kan ha i alla fall enligt undersökningar som en vän till mig, som studerat just reklam för spel, har gjort.

Anarchclown

Swashbuckler
Jag kommer inte att kunna delta på nästa månads Repetikon. Jag hoppas dock att denna kommer att gå av stapeln utan mig i alla fall?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Anarchclown said:
Jag kommer inte att kunna delta på nästa månads Repetikon. Jag hoppas dock att denna kommer att gå av stapeln utan mig i alla fall?
Den här gången krockar det med mitt "vanliga" spelledargig, som går före tyvärr. Så jag kommer inte heller att närvara.

/Magnus

Jocke

Man med skägg
Alltså, efter som det är på Dragons Lair och DL är en WOTC-ha-att-göra-med-butik i och med magic, borde det inte gå att styra lite D&D encounters ?

Kan ju också var ett sett att faktiskt öka tillväxten på rollspelare. Helt enklet sno dem från magic och yu-gi-oh kidsen.

Nu jobbar jag själv för kansiga tider för att axla ett sånt ansvar, men det kan ju vara en tanke i alla fall.

Anarchclown

Swashbuckler
De som är i Stockholm nu och inte sitter i Trollhättan. Glöm inte att Repetikon är runt sextiden på kvällen på Dragons Lair imorgon.