Well, fanns tider när det kunde bli en ostmacka och typ ett glas mjölk, på en hel dag, bara för att man hade "bättre saker" för sig och tänkte: Orka! om allting.
Vad det kommer till en Billys och typ en bärs eller en dricka, ja det har väl hänt många gånger. Också har kvällsmaten kunnat bli, under en skolvecka när man inte kan sova och typ sitter vid burken hela natten:
En hel sats med negerbollssmet och en halvliten mjölk. Gott som fan, men man mår illa vid målsnöret dock.
Tur att jag har min älskade sambo nu och inte bor hemma och inte har något annat än dator och rollspel eller inget som dagssysslor - för då var min mat tämligen askass!
Men, mat är överskattat, så därför, med den insställningen, är jag fet, har skitdåliga matvanor och äter ibland inget eller alldeles för mycket, och gärna förmycket skräp.
Om dina matvanor annars är mycket bättre fast du lever i detta 2000-tal där ingen verkar bry sig om maten längre så vill jag bara gratulera och klappa dig på axeln. För det är bra gjort nu när alla stressar och härjar runt. Själv är jag dock inte stressad, bara lat och dum... Jag vill bry mig, gör det ibland men inte så ofta som jag borde liksom.