Varulv Det dolda ger kaos R1

Octagonal

Swashbuckler
Nä, det är uppenbart att jag, Isac m fl ÄR siare. Släpp det där med "dold info" nu. Den är inte dold.
Det var inte uppenbart då. Du skrev först av alla. Vad som är uppenbart nu var inte det för 10 timmar sedan.

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Det var inte uppenbart då. Du skrev först av alla. Vad som är uppenbart nu var inte det för 10 timmar sedan.
Om jag ska ta ditt parti och tänka utifrån ditt resonemang, för det finns viss bäring i det. Det som kan ske är att Brynolf tidigt säger att han är siare utan att säga mer, för att sedan brodera ut sin förklaring för att se ut mer som andras förmågor när mer information kommer ut. Utifrån det perspektivet kan det se skumt ut att claima en roll som Brynolf gjort, då han sedan kan invänta mer information för att bygga upp ett rimligt narrativ om sin förmåga med hjälp av andra spelares outade fluff.

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Tillbaka. Har jag missat att någon tagit upp @fjodorsenuba s förmåga? "När jag blir utröstad eller mördad så får ni info om det... okej?" "Jag får reda på information om den döda" Vad betyder detta? Det är inte ett förtydligande på något sätt och fortfarande världens konstigaste förmåga!
Nej jag orkar bara ha tunnelseende på två spelare åt gången, så den skumma lågflygaren får faktiskt vara skum lågflygare även i nästa runda.

Octagonal

Swashbuckler
20:55 byter jag röst till Impetigo om inte Brynolf-drevet lyfter ytterligare

Sidd

”Bybo”
Fasiken va svårt att snabbskumma av tråden och hinna med å skriva själv innan deadline: mina anteckningar:
  • Allt tjafs om R1 längd 11 tim och när det skulle diskuterats tidigare läser jag bara av som brus av ulvaspiranter: Hägerstrand, Vimes mfl
  • Basses och Vimes skuggboxning med röster på varandra är ju störtlöjlig och jag förvånas över att dessa två håller på med detta
  • Vimes Väktarförmåga är skitskum (R1:102), skulle det betyda att denne väktar nån viktigare byboroll alltså?
  • anth och Hägern har samma förmåga postas 16:01
  • Brynolf kan Sia och vill outa det direkt???

Vimes

Vitlöksförsäljare
Var är Vimes btw?
Jag är här, med ett halvt öga. Jag läser Octa som stökiga och stridsbara bybo-Octa snarare än som sluge och undflyende ulv-Octa, så jag tycker min röst ligger rätt.

Sidd

”Bybo”
Nu när alla outat så:
Jag är en sk ”Bevakare”: …på natten kan jag hålla koll på om en spelare jag namngivit till SL lämnar sitt hem och kommer tillbaka. Detta innebär att jag själv lämnar mitt hem och riskerar att bli sedd.

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Fasiken va svårt att snabbskumma av tråden och hinna med å skriva själv innan deadline: mina anteckningar:
  • Allt tjafs om R1 längd 11 tim och när det skulle diskuterats tidigare läser jag bara av som brus av ulvaspiranter: Hägerstrand, Vimes mfl
  • Basses och Vimes skuggboxning med röster på varandra är ju störtlöjlig och jag förvånas över att dessa två håller på med detta
  • Vimes Väktarförmåga är skitskum (R1:102), skulle det betyda att denne väktar nån viktigare byboroll alltså?
  • anth och Hägern har samma förmåga postas 16:01
  • Brynolf kan Sia och vill outa det direkt???
Vad är din förmåga???

Hägerstrand

Ska aldrig mer gå rogue
Nej jag orkar bara ha tunnelseende på två spelare åt gången, så den skumma lågflygaren får faktiskt vara skum lågflygare även i nästa runda.
Ja, jag ville bara få det sagt ifall jag blir nattmördad, det har inte så mycket bäring på diskussionen nu.

Jag tycker varken eller av Octa/Brynolf känns så tydligt röda. Jag är nöjd med att ha rösten kvar på Impe eftersom hans powerrollclaim är det mest ulvrationella, och det är ju ett viable drev men enbart eftersom @Big Mama och @Sidd ligger med gamla röster där vilket är knas.

Octagonal

Swashbuckler
Nu när alla outat så:
Jag är en sk ”Bevakare”: …på natten kan jag hålla koll på om en spelare jag namngivit till SL lämnar sitt hem och kommer tillbaka. Detta innebär att jag själv lämnar mitt hem och riskerar att bli sedd.
Om så är fallet har vi exakt samma.

Brynolf

Orange
Tillbaka. Har jag missat att någon tagit upp @fjodorsenuba s förmåga? "När jag blir utröstad eller mördad så får ni info om det... okej?" "Jag får reda på information om den döda" Vad betyder detta? Det är inte ett förtydligande på något sätt och fortfarande världens konstigaste förmåga!
Jag tycker det är en ball förmåga. Han får info om folk som dött. Om jag tolkar honom rätt.

Sidd

”Bybo”
Ja, jag ville bara få det sagt ifall jag blir nattmördad, det har inte så mycket bäring på diskussionen nu.

Jag tycker varken eller av Octa/Brynolf känns så tydligt röda. Jag är nöjd med att ha rösten kvar på Impe eftersom hans powerrollclaim är det mest ulvrationella, och det är ju ett viable drev men enbart eftersom @Big Mama och @Sidd ligger med gamla röster där vilket är knas.
Jag håller fortfarande med om att Impes nattmordsförmåga är konstig.
Varför skulle det gynna byn med att den outades tex???

Octagonal

Swashbuckler
@Sidd jag åker nu om du inte röstar på Impetigo.

Det står mellan oss två. Fega inte ur utan ta ställning och rösta på nån av oss pronto!!!