Hittills är vi väl fyra för, så lutar väl mot massoutning. Får se kan ju dyka in argument mot när fler vaknar till.Tagga gärna mig om ni vill argumentera för eller mot massoutning så att jag kan kika in om en stund och i bästa falla snabbt fatta ett beslut att outa.
Du riskerar att synas menar du?Jag har en liten fundering om olika förmågor: om jag använder min bra-för-byn-grej så verkar det betyda att jag kan exponeras för andra lirares förmåga.
Funkar era på samma sätt?
Ja jävlar, det är ju deadline IKVÄLL. Då får vi älga på lite hörni!Tight med <12h R1 på en helg.
Ok, vi kanske ska vara lite mindre specifika såhär i början iofs...Jag kan göra hembesök och se om något sticker ut i hemmet hos andra spelare. Riskerar dock att bli sedd under min kvällspromenad.
Sant, jag visste dock inte hur jag skulle skriva det på ett vettigt sätt annars utan att det såg misstänksamt ut.Ok, vi kanske ska vara lite mindre specifika såhär i början iofs...
Tack! Jag misstänkte något sådant, samtidigt är jag lite bränd av tidigare spel där folk hugger förskräckligt snabbt oavsett vad man gör. Så lever och lär.@Sömniga Isaac vi brukar pingpongouta så att inte ulvar ska kunna vänta på taktiskt läge. Och jag tycker det är suspekt att @Brynolf pingpongar mig när jag annonserar frånvaro kommande timmar. Men nu åker telefonen in i skåpet
Varför det skulle vara suspekt får du gärna förklara sen. Tror du jag vill låtsas ha en snabb massoutning men egentligen vill jag att det ska ta tid?Och jag tycker det är suspekt att @Brynolf pingpongar mig när jag annonserar frånvaro
Ibland och ibland inte. Jag tycker det finns ett värde i att låta outningarna ske fritt också, så kan man läsa ett och annat ur när folk väljer att kliva fram.vi brukar pingpongouta så att inte ulvar ska kunna vänta på taktiskt läge.
Jag kan nattmörda. Det finns begränsningar på mina nattmord, dels kan jag inte mörda varje runda och dels är det en fråga om hur exponerad målet är. Alla verkar hittills förstå hur man exponeras tänker jag.Häger kan tydligen bada. Ordet är fritt! @Impetigo tex?
Röst: @ImpetigoJag kan nattmörda. Det finns begränsningar på mina nattmord, dels kan jag inte mörda varje runda och dels är det en fråga om hur exponerad målet är. Alla verkar hittills förstå hur man exponeras tänker jag.