Varulv Det Dolda Ger Kaos R3

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
"Det negativa med mitt spratt var att byn inte forsatte att leta anledning till Octas överlevnad."
Skrev BM innan hon röstades ut. Om ulvarna fattade att vi inte skulle få info om fjodde dogade fanns det gott om utrymme att ljuga ihop varhelst för berättelser, eftersom vi ändå inte kommer få garantier i folks status när de åker ut. Bm såg till att vi slutade undersöka varför Octa inte åkte ut. Fjodde blev nattmördad, vilket är något som kräver en anledning. Här är anledningen.

Hägerstrand

Ska aldrig mer gå rogue
Hägerstrand har haft en mellanmjölks-spelstil hela spelet också. Att du inte ser detta får mig att undra om du ulvar med honom @Anthrox
Förlåt, men nu provocerar du medvetet va? Jag upptäckte att det BM skrev inte höll och grävde i det och även om BM var bybo VILKET VI FORTFARANDE INTE VET så var det faktiska, medvetna lögner jag reagerade på.

Jag vill snarare ha en förklaring på varför du ville leda bort byns uppmärksamhet från hennes lögner.

Octagonal

Swashbuckler
§2: En spelare kan komma att röstas ut varje runda.
§2a: Du får byta kandidat för röstningen hur många gånger som helst. Det är den senaste rösten som räknas.
§2b: Rösterna måste kunna fångas av Martin3:s rösträkningsverktyg för att räknas. Använd formatering med @-tagg:

§3b: Den som då fått flest röster på sig försvinner kanske ur spel

Detta är vad vi vet om utröstning från startposten i R1. Jag vet inte hur jag överlevde men det kanske som står ovan i §3b var defintivt det som gjorde att Vimes åkte istället för mig. Vad det kanske är vet jag inte. Kanske att det lottas om det är lika många röster.

Octagonal

Swashbuckler
Förlåt, men nu provocerar du medvetet va?
Nej det gör jag inte, att du röstade på BM som alla andra är inte direkt att sticka ut hakan. Jag tycker du har legat mitt i mellan och skvalpat sådär lagom utan att försöka dra på sig någon heat. y
Jag röstade inte på henne för att jag ser att du claimar samma roll som mig och att din historia om det inte går ihop förutom om SL satte dig i skiten med en annan formulering än mig och Sidd.

Octagonal

Swashbuckler
@Impetigo du brukar ju vara skarp. Ser du vad jag ser eller är jag helt ensam här? Hägern har dribblat bort sig men alla andra ser mig som ulven.

Hägerstrand

Ska aldrig mer gå rogue
att du röstade på BM som alla andra är inte direkt att sticka ut hakan.
Nu var det ju inte att jag röstade på henne som jag skrev om, utan att jag faktiskt LETADE OCH HITTADE VERIFIERADE LÖGNER helt oavsett om BM var bybo eller ulv, vilket du tycker är mellanmjölk.

Octagonal

Swashbuckler
Nu var det ju inte att jag röstade på henne som jag skrev om, utan att jag faktiskt LETADE OCH HITTADE VERIFIERADE LÖGNER helt oavsett om BM var bybo eller ulv, vilket du tycker är mellanmjölk.
Jag tycker inte det är tillräckligt, nej. Att gå medströms och klappa en majoritet medhårs och bara göra gräv där alla andra håller med är mellanmjölk. Vara sådär hjälpsam och mysig i tråden utan att själv riskera att dra på sig heat.

Octagonal

Swashbuckler
Så vi har exakt samma förmåga men olika formulering. Okej, och först skrev du att du hade något annat.

Sidd hade samma formulering som mig och är uppenbart god. Om du fick samma förmåga men en annan formulering i ditt pm när vi är två andra bybor som hade samma förmåga fast med andra formueringar så ber jag så hemskt mycket om ursäkt men det är inget jag kan basera mitt spel på.

Jag tror att du är ulv.
Hägern, även om du är god måste du ju köpa hur jag tänker här också? Det borde ni andra också kan jag tycka.

Hägerstrand

Ska aldrig mer gå rogue
Basse dog utan en skråma på kroppen, och det fanns vampyrer i första regelutkastet. Vampyrer brukar visserligen ge lite skråmor, men de är ju mer subtila än en varulv.

Jag ska gå igenom och kolla vilka som varit mot att vi tänker D3F.

Är vampyrer immuna mot utröstning tro @Octagonal ? Kan de bara dödas av en varulv?

Octagonal

Swashbuckler
Av alla som är kvar har jag varit på samtliga förutom Sömnige S. Denne får bara inte vara en av ulvarna för mitt egna psykes skull😅

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Ok, kan vi kika på hur folk rörde sig? Är folk OK med? Jag kan berätta hur jag rörde mig och vad jag gjorde under natten först om folk vill veta. Vet inte riktigt hur jag ska hantera den information jag fick.

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Jag börjar förövrigt misstänka att jag helt opålitlig i vad jag ser ska sägas, känns som jag har en rädsla för sovrum överlag.

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
R1 mordet = uppsliten hals (ulv)
R2 = uppsliten av en björn (ulv)
Inte en skråma (DTF??)

Hände något i R1 som skyddade någon från dtf-attack?
Om ulvarna mördade fjodde, var Vimes verkligen ulv då? Det står 'inte mänsklig' i fluffet. Om ulvplanen var att mörda fjodde för att mörka ljug från BM, varför mördade de Sidd? För att mörka deras nattrörelse?