Min egen supermördarkampanj Altors Döttrar till Chronopia. Min mening från start var att det skulle vara ett eget universum med liksom en massa karaktärer som alla hade olika relationer till varandra.
Vad som verkligen gjorde det omöjligt att spelleda var att det var ungefär tjugo spelare inblandade, alla i olika grupper om ungefär sex vardera där några endast deltog i ett par få sessioner, medan andra ibland träffade varandra, och spelade med varandra utan att jag som spelledare var med, samt att jag knöt an en av mina egna pågående kampanjer i kampanjen så att de löpte parallellt tillsammans med varandra, samt gjorde likadant med en annan spelledares kampanj, även om jag var spelare i den kampanjen och därför inte riktigt visste allt om den kampanjens spelledarpersoner.
Dessutom blandade jag någonstans i mitten ihop två karaktärer i kampanjen och när jag väl kommit på mitt misstag så var det för sent att säga "oj, jag har begått ett misstag!" utan jag försökte lappa ihop allt efteråt istället, vilket fuckade upp precis allting och jag fick till sist göra så att han "hade blivit besatt av en demon" och så typ började hela kampanjen handla om den där demonen istället för det som jag hade tänkt mig.
Det var en galen, galen, galen kampanj. Den utspelade sig mestadels i en helt egen stad vi hade hittat på, norr om Chronopia, som heter Ganytonia. Det corny med kampanjen var att typ alla spelledartjejer (och det fanns hur många som helst!) var toppfoxy. Så numera, när vi läser något äventyr där den ena bruden avlöser den andra så brukar vi ropa "Ganytonia!"