Spelrapport
Feuflux var där någonstans också, men han gnällde mest över sitt dåliga svärd.
Umm, jag gnällde faktiskt mer på att ni stressade iväg tyckte jag själv.
Fullständigt annorlunda upplevelse för min del.
1) Lugn och ro. 2 spelare som håller ihop non stop. Lite trivsamt prat.
2) Fetstress. 5 pers som springer åt alla håll (helst olika) så fort som möjligt. Om nån sa nåt så hann jag oftast inte läsa det.
(Överdrivet för att alla ska fatta. )
Diablo2 är ett slash-spel men det blev för mycket speedröj för min del idag. Får ta några djupa andetag innan nästa gång och hoppas jag trivs bättre.
Att springa förbi waypoints bryter mot Feuflux diablo2-lag, men dom kan jag väl gå tillbaka och fixa sen nån gång. Med Nighty kanske om han vill ha hjälp att ta in försprånget.
Questmässigt är alltså hela act 1 samt första questet i act2 fixade och vår level går från 16 till 18.
Feuflux var där någonstans också, men han gnällde mest över sitt dåliga svärd.
Umm, jag gnällde faktiskt mer på att ni stressade iväg tyckte jag själv.
Fullständigt annorlunda upplevelse för min del.
1) Lugn och ro. 2 spelare som håller ihop non stop. Lite trivsamt prat.
2) Fetstress. 5 pers som springer åt alla håll (helst olika) så fort som möjligt. Om nån sa nåt så hann jag oftast inte läsa det.
(Överdrivet för att alla ska fatta. )
Diablo2 är ett slash-spel men det blev för mycket speedröj för min del idag. Får ta några djupa andetag innan nästa gång och hoppas jag trivs bättre.
Att springa förbi waypoints bryter mot Feuflux diablo2-lag, men dom kan jag väl gå tillbaka och fixa sen nån gång. Med Nighty kanske om han vill ha hjälp att ta in försprånget.
Questmässigt är alltså hela act 1 samt första questet i act2 fixade och vår level går från 16 till 18.