Nekromanti Diablo II

Gastono

Hero
Re: En ursäkt från min sida !

Haha, ingen kunde på bestämd tid :gremlaugh:
Well well, det kommer fler tillfällen :gremsmile:

Lycan

Hero

Oops.

Kom förbi lite viktiga saker. Jobb- och vänskapsrelaterade ämnen får helt enkelt viss prioritet. Tusen förlåt. När ses vi nästa gång?

- L

Gastono

Hero

Lugnt, Lycan. Du är inte den enda :gremwink:

Nästa gång blir väl onsdag om inte folk vill klämma in något kort i helgen.
Natten mot söndag kanske? :gremlaugh:

Lycan

Hero

Natten till söndag har föreslagits. Hur förhåller sig resterande nördar till detta?

- L

Ackerfors

Alas, your rapids!

Jag är datorlös fram till en bit in i nästa vecka, om jag har otur är det betydligt längre tid det handlar om. Dessutom är det tveksamt om jag kommer ha möjlighet att lira mer, men det är inget att oroa sig för nu. Det avgör jag när jag har min dator hel och fin igen.

Feuflux

omjonasson.se
Jag sover på nätterna.

Jag vet inte vilka tider som avses när ni säger natt, när jag säger natt så menar jag tider man normalt sover på och sådags kommer ni aldrig få se mig på battle net. Men om ni menar lördag kväll, de där tiderna vi spelat på onsdagar och jag inte är bortsläpad till nån fest eller nåt så kan jag lira då. :gremsmile:

Gastono

Hero
Re: Jag sover (inte) på nätterna.

Lugnt.
Jag TROR jag kan natten mot söndag/lördag kväll men jag har för vana att aldrig lova bort en lördag kväll :gremlaugh:
Kanske skall vi sätta lördag kl. 19:00 som ett eventuellt datum då man kollar in på D2/RPGONLINE/VRÅLLÅDAN om man skulle vara ledig?

Som sagt, jag TROR jag kan men... Ja...

Feuflux

omjonasson.se
Diablo MMVI

Nu har jag och Gastono invigt diabloåret 2006 med att fixa klart det vi hade efter oss i akt 2. Inga fler sandslott förräns nightmare. Var ett par livsfarliga scarabbossar... tror jag dog 2 ggr pga sådana. Sen dog jag hos Duriel men det var mitt eget fel, trodde Gast gick ner när han egentligen gick in i en tp. :gremtongue:

Så nu har jag fått min Radamentskill och ska sluta prata om det. Nu tänkte jag istället påtala att mina ringar och amulett är rätt trista. :gremsmile:

Gastono

Hero
Re: Diablo MMVI

Jo, vi aegde och blev aegda.
Lite dumt att jag gick in i min tp och sedan stod det "Feu got pwned by Duriel" men det fixade sig tillslut.

Men men, nu är vi redp för act 3...
Trevligt spel Feu, tackar!

Feuflux

omjonasson.se
Onsdagsstrul

Går ju bra det här... jag ska föreställa en seriös arbeta nu för tiden och har lite kärvt med tid på onsdag. Möte klockan 6 liksom... gissa hur ledig jag kommer vara klockan 7. Vet inte hur lång tid mötet kommer ta men jag är antagligen rätt död när jag kommer hem från den dagen så det ser mörkt ut.

Om det är skit samma för övriga inblandade så kanske vi kan lira på torsdagen istället.

Gastono

Hero
Re: Onsdagsstrul

Jo, grejer har kommit upp för mig på onsdag också...

Torsdag är dock ledigare... (Skrev nästan eldigare :gremlaugh:)

Johan K

Gammal & dryg
Re: Onsdagsstrul

Verkar som de flesta kan denna torsdag, vilket är ruskigt trevligt !!
Är det samma tid, 19:30, som gäller ??

Johan K

Gammal & dryg
Liten rapport från mig om spelet..

Mmkay !
Skall väll försöka skriva en liten rapport här..
Spelet gick väll gansak bra tycker jag. vi alla som var närvarande, Johan K, Feuflux & Gastono.
Vad som hände var väll i princip att vi boostade Gastono lite & att vi lirade fram till att vi hittade en wp i travincial...
Ananrs så skötte sig alal väl tycker jag, jag dog "bara" en gång & de andra skötte sig mer än väl..

Hursomhellst, jag suger på att skriva sådana här rapporter, så fyll gjärna in med mer info !!!