Nekromanti Diablo II

Ackerfors

Alas, your rapids!
Nah, it iz ze curzes...

Jag kör med curses för att hjälpa mina minions... Ehm... Lagkamrater. Ni är ju en köttmur så Life tap, Amplify damage och liknande plus Corpse Explosion och Bone Spirit bör göra susen.
Lifetap speciellt tror jag ni melee-snubbz blir glada av. :gremsmile:

Lycan

Hero
Re: Vi sa svinskiten! ;)

Nu låter det som om du/din pojkvän gör antaganden beträffande de bakomliggande orsakerna till mitt val att spela just assassin :gremblush:

- L

Nightowl

Champion
Re: Vi sa svinskiten! ;)

Nu låter det som om du/din pojkvän gör antaganden beträffande de bakomliggande orsakerna till mitt val att spela just assassin
För att hon har så stora... knivar? :gremgrin:

Själv tycker jag det är sjysst med en manlig druid och en kvinnlig assassin, fast nimbos har man ju sett förr.

Erik, "Elektra - assassin!" är förstås ur-nimbon

Feuflux

omjonasson.se
Nästa speltillfälle. [OBS]

Det är alltså nu på onsdag, sista november som det smäller igen. Ser ut som vi har en final version på hjältegruppen med Lycan som Assassin och Yassilus som Necromancer. Fantastic four har blivit... umm... sleezy six. :gremsmile:

Samma tid som senast. 19.30-20.00 som starttid ungefär. Jag kommer troligtvis parallellhänga i vrållådan och kanalen wrnu inne på battlenet så vi får ihop gänget. Hoppas alla kan komma nu.

Det ni ska ha fixat tills onsdag:
* Ha level runt 9.
* Ha klarat de 2 första questen.

Snow

Swashbuckler
Re: Nästa speltillfälle. [OBS]

Finns det någon som spelar scorceress?

Jag är rätt sugen på att få revanch... spelet har nämligen besegrat mig. Jag klarar mig inte vidare från där jag är.
Fast jag har bara grundversionen. Får skaffa uppgraderingen också isåfall.

Johan K

Gammal & dryg
Re: Nästa speltillfälle. [OBS]

Gött !!
Då skall jag fixa till så att jag är helsamspelt med er !!

/ Johan k, som skall snygga till det hela under måndagen & tisdagen. :gremgrin:

Johan K

Gammal & dryg
Sisodärja...

Dåså, då vart man jämspelt med er då..
Så nu är den hemske barbaren Vitsippa helklar för spel... :gremgrin:

Foggmock

Myrmidon
Jag har en hyfsat levlad necro och en hyfsat levlad sorc om jag inte minns fel. Dock var det länge sen jag lirade, hoppas inte gubbarna decayat.. ska bara komma ihåg att koppla in cd-läsaren (hade en kass IDE-sladd så jag fick prioritera och då köttade jag bara i hdd:n så att jag skulle kunna få igång datorn), allt är installerat, patchat och klart.

Gastono

Hero
Komma igång? Ja tack! :D

Efter mycket av patchning, ominstallation och annat skojigt så har jag fixat mitt D2 och dyker med allra största säkerhet upp nu på onsdag med min sork!

Gastono ger sig aldrig :gremlaugh:

Feuflux

omjonasson.se
Jag har en hyfsat levlad necro och en hyfsat levlad sorc

Vilket är totalt ointressant om du ska spela med oss. :gremlaugh:

Nu är vi faktiskt över 8 (max för ett spel) som verkar intresserade. De 6 jag nämnde sedan plus Fogge, Arvidos och Snow... så ni 3 sistnämnda kan ju slåss tills en dör. :gremwink: Premisserna för att hoppa in och spela med oss är redan postade. Se till att ha level runt 9 samt 2 avklarade quests på onsdag. (Och ha inte en ladder-char!)

Nightowl

Champion
DAMN!

Tja, jag kom till kanalen, och det var tomt... jag försökte joina wrnu, men jag måste ha kommit ihåg fel lösen.

Sedan hade jag totalt glömt bort att man kunde viska till dom som spelar, då kunde ju Thornbush/Feuflux låst upp åt mig. :gremsuck: Mea culpa, mea maximum culpa...

OK, får jag en battle report, era jäklar? Jag behöver veta vilken level jag ska försöka spela upp till tills nästa gång...

Erik

Ändrat: AAAARGH! Han heter Feuflux, inte Feliath... :gremblush:

Lycan

Hero
Re: DAMN!

Okej, Yassilus' necromancer BonafisLuktarilla springer omkring med eld i baken och lyckas utan att sätta ut några skillpoints spearheada hela gruppen hela tiden. JohanK försöker tappert att _roll_spela sin brutala barbar Vitsippa, och dör stup i kvarten när han rusar in i övermäktigt motstånd.

Det hela börjar med en intensiv förvirring, när vi försöker reda ut vem som egentligen gjort vilka quests, och får avbryta en rasande lynchmobb på väg att döda Blood Raven, när vi inser att alla redan dödat henne.

Fort ger vi oss av för att rädda Cain, och fortsätter raskt mot monastery.

Samtidigt är min svincoola Assassin vilse i någon ödslig korridor och letar efter gruppen.

På något sätt lyckades vi dock koordinera våra gubbar, och mosar Andariel under en storm av magi från Gastonos vilda sorceress Vattendroppe, tänder kastade av Yassilus, och mina nasty martial arts. Feuflux var där någonstans också, men han gnällde mest över sitt dåliga svärd.

Sedan lirade vi lite i Lut-Gholein... men där hann vi bara döda Radamant.

- L

Foggmock

Myrmidon
Sorry...

Men min bootdisk vägrar att hittas av min BIOS när den sitter i samtidigt som någon annan, och jag har bara en IDE-kabel (den gamla gick sönder när jag försökte få min andra hdd att funka). Jag har alltså samma problem med cd-läsaren som jag hade med min andra hdd numera, sitter de i tillsammans med min bootdisk hittas de men inte bootdisken.

Jag kan alltså inte spela. :gremfrown:

Nightowl

Champion
Re: DAMN!

Det hela börjar med en intensiv förvirring, när vi försöker reda ut vem som egentligen gjort vilka quests, och får avbryta en rasande lynchmobb på väg att döda Blood Raven, när vi inser att alla redan dödat henne.
BWAHAHAHA! :gremgrin:

I värsta fall får Feuflux lite inspiration till d12...

Kudos till J.K.! för att försöka rollspela! :gremlaugh:

Erik