Nekromanti Dibuks dolk

Pendragon

Swashbuckler
St:Loket

Men i mina kampanjer ingriper inte gudarna om inte Rpn är/har:
- Har vunnit på bingolotto
[göteboshka] Jaa! Du har vunnit tio kilo manna från himmelen och får snurra på mirakelhjulet om du vill, men tänk på att riskerar en syndaflod.De va la roligt! [/göteboshka]

/Joel - lider vid blotta tanken...

Fahnen

Swordsman
Re: Lotto... (oseriöst Ot)

Vem f** ingriper inte när någon stackare blivit tvingad av ondsina sportnördar att köpa en lott och behöva sitta och titta på en flinskallig tjockis med glasögon*.... vid namn Leif "loket" Ohlsson?? Om jag var en gud skulle jag genast ingripa och ge humanoiden en terapufft. Och sen vinna 30 fläskkött (varav "loket" nallt 5 kg, vilket syns).

Nä förbjud all använding av bingolotter i mundana, jag förstår inte varför du plågar dina spelare med bingolotter...

Midar tycker man ska bränna sportanläggningar.

* Inte för det är fel att vara flintis och tjock med gasögon och heta Leif, men ändå :gremwink:

Ps. Hälsa Kurt. Ds

Mouja

Hero
Re: St:Loket

Som sagt så måste ju guden ingripa om detta blasfemiskt läskiga skulle hända, inte ens Dibuk är så elak att han låter Rpna se på Bingolotto.. det vore en långsam och säker död...

Eleas

Hero
Hjälp finns att hämta...

"Det tog mig typ 2 år innan jag fattade hur man använde magi så jag förstår dig"

Jag har knåpat ihop en liten förklaring till magisystemet här. Förhoppningsvis kan den vara till nytta.

//Björn - bigger, faster, stronger