Mogger
Hipsteranka
Re: Jag tycker Eksem är på rätt spår
Får jag gå nu?
Jag har redan gjort det, men jag saxar in det här:Eksem said:Dessutom är det faktiskt viktigt att reda ut varför du trodde att jag avsåg att du är anledningen till att jag inte skulle vilja starta Conan-tråden, om inte annat så för mig. Det skulle vara väldigt tråkigt för mig att ha gått igenom hela den här baletten utan att faktiskt lära mig någonting.
Varför var det just exemplet på hur jag inte ville att tråden skulle förstöras som gjorde att du tog åt dig? Jag tycker själv att det verkar helt orimligt att ett exempel som inte passar in på dig skulle vara det som fick dig att tro att det var just dig jag menade, men uppenbarligen var det så du läste situationen. Varför?
Jag har inte nämnt något om något exempel.Måns said:Jag: Jag är f.ö väldigt intresserad av vad du har att säga om Conan
Du: ...de som skulle läsa och skriva i en tråd om krocken mellan underhållning och ideologi i t.ex. Conan är [inte]lämpade att göra det
Är "de" så avgränsande? Jag förstår inte, hur ska jag kunna göra den tolkningen? Är det så konstigt att jag övertolkar dig?
Får jag gå nu?