anth
Vetefan
Är inte ett sympatiskt maktgalet megacorp en oxymoron?Zorbeltuss said:gillar jag inte att Disney arbetar sig upp mot en megacorp, det finns mycket mer sympatiska företag som jag hellre sett som maktagalna megacorps.
Är inte ett sympatiskt maktgalet megacorp en oxymoron?Zorbeltuss said:gillar jag inte att Disney arbetar sig upp mot en megacorp, det finns mycket mer sympatiska företag som jag hellre sett som maktagalna megacorps.
Vaffan? Tack tack tack för den länken! Satan vad sugen jag blev på att se SW-sagan i Machete Order nu!Stormflare said:(Edit:ser nu att bloggposten är ett år gammalt... hur f-n har jag missat detta? Ledsen om det har snackats om detta tidigare)
Jo men inte "mer sympatiskt maktgalet megacorp", det är skillnad på att stjäla godis från småbarn och göra godis av småbarn för att uttrycka det bildligt, jag tvivlar på att de flesta företag skulle undvika båda som pesten.Är inte ett sympatiskt maktgalet megacorp en oxymoron? shocked
Jag också =)Magnus Seter said:Vaffan? Tack tack tack för den länken! Satan vad sugen jag blev på att se SW-sagan i Machete Order nu!
/M