Instämmer.Jarl said:Kör lördag istället, bättre att sessionen är lite förberedd.
HAHAHAHAHA!Hellzon said:07.49 anländer ett väldigt billigt tåg till Stockholmscentralen, ska vi sikta på 08.00 och tills vi tröttnar?
Nämen allvarligt, järnhästarna går hela dagen och jag har inget inbokat, så jag kommer när övriga vill.
Kl 13 på dragons lair.Eksem said:Vad sägs om 13:00 på Dragon's Lair på lördag då? Funkar det för alla? Och då kan jag räkna med 5 spelare? (så att jag inte balanserar alldeles för off).
Vad tyckte ni förresten om motståndet sist? Lite för enkelt om ni hade varit mer samspelta, typ? Lite hårdare framöver?
Funkar som sagt för mig.Eksem said:Tack för det!
Vad sägs om 13:00 på Dragon's Lair på lördag då? Funkar det för alla? Och då kan jag räkna med 5 spelare? (så att jag inte balanserar alldeles för off).
Vad tyckte ni förresten om motståndet sist? Lite för enkelt om ni hade varit mer samspelta, typ? Lite hårdare framöver?
Klockan ett blir jättebra. Då finns det utrymme för ett par bägare mjöd på fredagen till och med!Eksem said:Tack för det!
Vad sägs om 13:00 på Dragon's Lair på lördag då? Funkar det för alla? Och då kan jag räkna med 5 spelare? (så att jag inte balanserar alldeles för off).
Fyra, min kompis hade redan bokat upp helgen och han kan inte boka om.Eksem said:kan jag räkna med 5 spelare?