Nekromanti DnD 4E / Essentials i Stockholm

Jarl

Hero
Kör lördag istället, bättre att sessionen är lite förberedd.

Eksem

Champion
Då gäller förslagsvis följande:

Hans rollperson är en del av huset Tharashk, och för närvarande har han till uppgift att hjälpa till att skydda karavaner som färdas genom Marguul-passet från Sturskeport i Breland till Den samlande stenen i Darguun.

Eksem

Champion
Då är lördag spikat. Dragon's Lair har öppet från 12-20, men det är Magic-turnering på lördag så de semi-öppnar redan tidigare. Själv spelar jag gärna tidigare än senare på lördagen, hur känner ni?

Om jag förstår det rätt kommer då:

Eksem
Anth
Anths kompis
Catboots
Hellzon

?

Jarl

Hero
Möjligtvis, med lite trixande kan jag dyka upp på lördag. Isf, typ 13.00. Återkommer när jag vet.

Hellzon

Långsamma Vargen
07.49 anländer ett väldigt billigt tåg till Stockholmscentralen, ska vi sikta på 08.00 och tills vi tröttnar?

Nämen allvarligt, järnhästarna går hela dagen och jag har inget inbokat, så jag kommer när övriga vill.

G

Guest

Guest
Hellzon said:
07.49 anländer ett väldigt billigt tåg till Stockholmscentralen, ska vi sikta på 08.00 och tills vi tröttnar?

Nämen allvarligt, järnhästarna går hela dagen och jag har inget inbokat, så jag kommer när övriga vill.
HAHAHAHAHA!
Tror det är fysiskt omöjligt för mig att ens vara vaken vid den tiden på dygnet. :gremwink:

Eksem

Champion
Tack för det!

Vad sägs om 13:00 på Dragon's Lair på lördag då? Funkar det för alla? Och då kan jag räkna med 5 spelare? (så att jag inte balanserar alldeles för off).

Vad tyckte ni förresten om motståndet sist? Lite för enkelt om ni hade varit mer samspelta, typ? Lite hårdare framöver?

anth

Vetefan
Eksem said:
Vad sägs om 13:00 på Dragon's Lair på lördag då? Funkar det för alla? Och då kan jag räkna med 5 spelare? (så att jag inte balanserar alldeles för off).

Vad tyckte ni förresten om motståndet sist? Lite för enkelt om ni hade varit mer samspelta, typ? Lite hårdare framöver?
Kl 13 på dragons lair.
Jag har INTE fått OK från min kompis ännu - han snackade om en planerad bakfylla på lördagen och att träffa fruntimmer på kvällen, jag träffar honom ikväll när vi spelar i min kampanj så jag ska se om jag kan få definitivt besked.
(han har konto på här på rollspel.nu så jag ska få honom att skriva i den här tråden)

Som du säger borde vi klara av betydligt mer om vi blir mer samspelta - frågan är om vi hinner bli det till lördag. :gremsmile:

Hellzon

Långsamma Vargen
Eksem said:
Tack för det!

Funkar som sagt för mig.

Jag tyckte vi klarade oss rätt bra. Ingen blev ju liggande någon längre stund (en och en halv leader hjälper väl på den fronten). Lite mer al dente skulle vi nog klara.

G

Guest

Guest
Eksem said:
Tack för det!

Klockan ett blir jättebra. Då finns det utrymme för ett par bägare mjöd på fredagen till och med! :gremlaugh:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Flyttad deltråd …

Hej på er.

Eftersom denna diskussion slutat vara en kontaktsökartråd och mer övergått till en renodlad spelrapport så har jag flyttat de senaste deltrådarna till Krönikor & spelrapporter.

krank

Går ondskans ärenden
Det här är inte kul, men allt kan inte vara så jävla kul jämt. Jag tänker härmed meddela att jag nog skippar den här gruppen; inte för att jag inte vill spela utan för att jag insett att jag för hälsan och välmåendets skull måste tagga ner och prioritera. Och äcven om jag räknar med att ha kunnat få väldigt kul med den här gruppen så tänker jag prioritera bort er till förmån för annat rollspel, brädspel, studier och jobb.

Sorry.