Jarl
Hero
Jag kommer, borde dyka upp runt där 18:20 (beror rätt mycket på trafiken på Drottningholmsvägen...).Eksem said:Vilka kommer idag förresten, så att vi vet vilka vi ska vänta på?
Jag kommer, borde dyka upp runt där 18:20 (beror rätt mycket på trafiken på Drottningholmsvägen...).Eksem said:Vilka kommer idag förresten, så att vi vet vilka vi ska vänta på?
Jag är helt skadad.Catboots said:Om SL vill mig väl idag (vilket de aldrig tycks vilja) så är jag framme på Dragon's Lair 1815-ish.
Haha, fast det finns väl en viss sanning i det också - det blir ju tråkigare att spela om SL hela tiden vill en väl in-game.anth said:Jag är helt skadad.
Jag tolkade SL som spelledaren och undrade varför Eksem inte skulle vilja dig väl.
Jag är också skadad, jag tolkade det som en omskrivning av Gud. Får skylla på att Stockholms Lokaltrafik inte ligger mig så nära.anth said:Jag är helt skadad.Catboots said:Om SL vill mig väl idag (vilket de aldrig tycks vilja) så är jag framme på Dragon's Lair 1815-ish.
Jag tolkade SL som spelledaren och undrade varför Eksem inte skulle vilja dig väl.
Ett litet problem.anth said:
Spelar vi nästa vecka så är lördag lite mer optat för min del.anth said:Så: tis? lör? vänta en vecka?
För min del är tisdag lite bättre än lördag.anth said:Ett litet problem.anth said:
Eftersom Eksem är DM så får vi anpassa oss efter honom, han kan tis/lör - de två dagar som Jarl inte kan.
Jag säger att vi spelar. Att försöka hitta en dag som alla kan brukar betyda spel 1-2 ggr/mån (speciellt när alla har jobb/familj att ta hänsyn till).
Så: tis? lör? vänta en vecka?
Är tisdag bättre för två pers kör vi förstås på det. Jag får vara Mark den gången.anth said:I sånt fall skulle jag säga tisdag.
Hellzon blir lite sen, men finns möjligheten att Jarl dyker upp så tar vi den.
Du är DM, du bestämmer - jag kan båda dagarna - bara vi bestämmer oss snarast så jag kan planera veckan.Eksem said:Jag skulle uppskatta om vi kan köra på lördag istället.