Jarl
Hero
Jag kommer, borde dyka upp runt där 18:20 (beror rätt mycket på trafiken på Drottningholmsvägen...).Eksem said:Vilka kommer idag förresten, så att vi vet vilka vi ska vänta på?
Jag kommer, borde dyka upp runt där 18:20 (beror rätt mycket på trafiken på Drottningholmsvägen...).Eksem said:Vilka kommer idag förresten, så att vi vet vilka vi ska vänta på?
Jag är helt skadad.Catboots said:Om SL vill mig väl idag (vilket de aldrig tycks vilja) så är jag framme på Dragon's Lair 1815-ish.
Haha, fast det finns väl en viss sanning i det också - det blir ju tråkigare att spela om SL hela tiden vill en väl in-game.anth said:Jag är helt skadad.
Jag tolkade SL som spelledaren och undrade varför Eksem inte skulle vilja dig väl.![]()
Jag är också skadad, jag tolkade det som en omskrivning av Gud. Får skylla på att Stockholms Lokaltrafik inte ligger mig så nära.anth said:Jag är helt skadad.Catboots said:Om SL vill mig väl idag (vilket de aldrig tycks vilja) så är jag framme på Dragon's Lair 1815-ish.
Jag tolkade SL som spelledaren och undrade varför Eksem inte skulle vilja dig väl.![]()
Ett litet problem.anth said:
Spelar vi nästa vecka så är lördag lite mer optat för min del.anth said:Så: tis? lör? vänta en vecka?
För min del är tisdag lite bättre än lördag.anth said:Ett litet problem.anth said:
Eftersom Eksem är DM så får vi anpassa oss efter honom, han kan tis/lör - de två dagar som Jarl inte kan.
Jag säger att vi spelar. Att försöka hitta en dag som alla kan brukar betyda spel 1-2 ggr/mån (speciellt när alla har jobb/familj att ta hänsyn till).
Så: tis? lör? vänta en vecka?
Är tisdag bättre för två pers kör vi förstås på det. Jag får vara Mark den gången.anth said:I sånt fall skulle jag säga tisdag.
Hellzon blir lite sen, men finns möjligheten att Jarl dyker upp så tar vi den.
Du är DM, du bestämmer - jag kan båda dagarna - bara vi bestämmer oss snarast så jag kan planera veckan.Eksem said:Jag skulle uppskatta om vi kan köra på lördag istället.