Jag var på signeringen på SF-bokhandeln den 31:a och om jag hörde rätt så planerar Johan Egerkrans och Johan Sjöberg en stadsmodul till nya DoD.Hoppas även på en stadsmodul eller en sjömodul framöver. Ser ogärna att det ’bara’ släpps äventyrslandskap/sandboxes med primärt grottor/fästen som äventyrsplatser. Tycker att Svärdets Sång mest verkar ha sådana kampanjer, och vill ha lite variation i DoD.
Märkligt om Egerkrans är ombord för tredjepart? Han borde ju vara uppbokad för alla kommande officiella grejer enbart. Närmast fastkedjad vid ritbordet.Insåg nu att det är officiella moduler som åsyftas i tråden och tror att stadsmodulen blir tredjepart!
Det är nog den där havsmodulen till Svärdets sång?Läste någonstans om att en havsmodul i ett östligt/nordligt örike ev var på gång via Ligan (?). Letat men inte hittat var det stod.
Till DoD eller Mörk Borg?Kommer ett nytt, fett (låtom oss se) äventyr på torsdag och har premiär på Tekniska Museet samma dag. Tänkt som konvent–oneshot-äventyr.
Kommer att publiceras på ett eller annat sätt senare.
Jag SL:ar.
Till DoD.Till DoD eller Mörk Borg?
Ah. Ja, jag hoppas att ni förstår varför jag inte kunnat säga nått om Monsterboken. Mycket mer info kommer på Spelkongress 23 är det tänkt. Förhoppningsvis.Boom. Från Adlibris;
Drakar och Demoner Monsterboken Standardutgåva
av Magnus Seter , Mattias Johnsson Haake , Andreas Marklund m.fl.
Hoppsan.Boom. Från Adlibris;
Drakar och Demoner Monsterboken Standardutgåva
av Magnus Seter , Mattias Johnsson Haake , Andreas Marklund m.fl.
Inbunden, 2024, Svenska, ISBN 9789189765337
Inbunden
Ännu ej utkommen
316 kr
Bevaka
Drakar och Demoner Regelbok Standardutgåva
av Tomas Härenstam , Nils Karlén
Inbunden, 2024, Svenska, ISBN 9789189765283
Inbunden
Ännu ej utkommen
316 kr
Bevaka
EDIT Hoppas på fler val för släktesförmågor, ev några nya yrken + magiskolor, kanske ngt spelbart släkte till för att motivera köp.
Standardutgåva! Hoppas på en (Kickstarter)box också med fler standees, kort o lull-lull!Ah. Ja, jag hoppas att ni förstår varför jag inte kunnat säga nått om Monsterboken. Mycket mer info kommer på Spelkongress 23 är det tänkt. Förhoppningsvis.
Som en sån där "Full Text Book Poster"? Det skulle faktiskt vara rätt cooltVore det inte rätt häftigt med en standar-utgåva också? Hela boken som en stor flagga på en pinne liksom.