Djur, djur överallt!
Du undrar hur bra dessa djur är :
Vanlig hund, Vakthund, Stridshund, Ridhäst, Arbetshäst, Stridshäst.
Ja du, nu antar jag att du vill ha hur bra dom är spel tekniskt det vet jag inte riktigt men gör som jag improvisera och jämför med verkligheten, men jag kan göra ett försök.
Vanlig hund: Beror på storleken men är i allmänhet svagare och mindre än vargar.
Vakthund: Som ovan men tränad till att vakta personer/föremål/platser på kommando.
Stridshund: Tänk Dobberman/Rotveiler ungefär samma värden som en varg, troligtvis aningen mindre (och tamare), aggressiv, tränad att bitas där det gör riktigt ont på kommando.
Ridhäst: Tänk en typisk häst i typ en westernfilm, starkare än en människa, ungefär lika uthållig, ganska snabb.
Arbetshäst: Stor, långsam, grymt stark.
Stridshäst: Stor, inte fullt så långsam (långsammare än en ridhäst) ordentligt med STY och attityd (kan skapa lustigheter)
Du har antagligen ingen användning av mitt inlägg men jag försökte i alla fall. Om inte annat kan du ju alltid införskaffa, Jorges bestiarium (Den bästa monster boken enligt mig(till DoD6) eller monsterboxen (DoD4), eller monsterböckerna 1&2 (DoD2, Expert, Gigant) Monsterboxen och monsterböckerna är nästan omöjliga att få tag i men det kanske finns någon på forumet som vill bli av med sina ex (föga troligt) annars kanske du har någon skumm återförsäljare hemmavid som på omvägar kan skaffa fram prylarna.