Konrad Konvalj said:
Det var mest baserat på att du lämnat en fjutt till Brynolf och att jag läste ditt svar till Hastfer lite väl snabbt.
Denna:
Trasapa said:
Jag må säga att jag hajade till när någon nämnde medresenär då någon sådan inte var med i introtexten, men la sedan ingen större vikt vid det då de kanske bara räknas som doktorns bihang.
Det här oroar mig lite att du inte gjorde samma association som mig och troligen fler som säger sig vara doktor, bla. Emp verkade fatta fjutten. Men Det kan bara vara det sena klockslaget som fintade dig kanalj..
Jag hajade till när vissa outade sig som medresenärer eftersom det inte fanns några sådana i intro-fluff-texten förutom den döda Rose, inte heller nämner min egen PM fluff något om medresenärer. Sen skriver jag att jag bara antog att dessa var bihang till Doktorn, alltså en antydan att jag själv är doktor..
Konrad Konvalj said:
Missade inte´t och sedan lade jag inte alls någon vikt vad du skrev till Basse eftersom jag snackade om Bryntes små noob-pikar som är utrett och mitt snack om att jag ville få igång dig. Så summan = Sloppy av mig att tro att du outat medresenär på nått vis och sloppy av mig att tro att fjutt outningen hade nått med det att göra.
Hur som så försvarar du numera din status som Doktor eller Medresenär i och med att du valt att inte outa det under den lilla press som dök upp.
Jag hänger inte riktigt med på din förklaring men som sagt så hoppas jag vi har rett ut vad jag är för något nu.
Konrad Konvalj said:
Typ 1-3, svara på det du vill och känner är bäst för byn. Alltså, motivera din outning så jag vet hur du tänker.
1. Jag tycker du skall slänga fram hurivida din roll passar in med Vimes/Empis eller Brynolf (Tematisk koppling eller vad det kallades)
Trasapa lite längre upp i tråden said:
Kan väl nämna att min info inte ger mig någon inblick eller förbindelse med någon annan karaktär.
Det är en sanning med modifikation.. Vet inte riktigt hur jag ska tolka min info men som jag säger så har jag ingen anknytning till någon specifik medresenär, doktor eller scumbag. Annat än att jag själv är doktor då..
Konrad Konvalj said:
2. Om du kör Doktor-style eller Medresenär
3. Förklara lite mer tydligt för mig som inte greppat läget med fjutten, vad det innebär.
De sista punkterna hoppas jag att vi rett ut.
Nu tycker jag att vi kan släppa det här för vi fyller bara tråden med en massa bös. Du har en grym ulvnäsa K.K men i det här fallet verkar du ha dragit en lina luktsalt.
Jag vill rikta mer mot Recca just nu eftersom jag tycker hon känns lite luddig.
Men samtidigt är det fler som kommit lite väl billigt undan, typ Jocke, Max, Max Raven osv.