Re: RÖSTA! RÖSTA! RÖSTA!
Blir (minst) två poster här. Först tänkte jag bemöta lite röster:
Konrad Konvalj said:
Varför Max Raven är på väg mot dingling just nu har jag ingen aning om? Sprattla om du vill leva! Skit i att snacka fluff så länge.
Här känns det som att min överväldigande mängd fluffsnack dolt att jag faktiskt sagt annat också. Jag har inte haft många misstankar (Basenanji, men mitt case mot honom var rätt svagt).
Jag har sagt att jag är följeslagare/medresenär och sagt min info (att Doktorns fiender kan ha mer nytta av information än byn) - och att jag är osäker på det här uttalandets sanning (Larsson kan vilja sprida paranoia). Min info är inte fluff-förankrad, om man går från vad som står i texten.
Har också brödsmulat lite om vem jag är, plus gett ledtrådar. Utan drev så såg jag det som ungefär så mycket som jag måste göra. Okej, det där "tredje grejen"-snacket i början var kanske inte vidare smart, vi får se.
Jag har fokuserat mycket på fluffet - det har jag hyfsad koll på - och inte byggt några cases. Jag gillar inte att förlita mig på scumtells, men gillar data. Fast första rundan går vi på magkänsla mycket iallafall. Hrm.
Vill ni att jag ska säga vem jag är? Har inte riktigt fått svar på det, och är inte förtjust att avslöja sånt hipp som happ. Som Jocke insköt så finns det ett par medhjälpare som mina hints passar in på, så ulvarna har nog inte listat ut det heller.
Det var en grej som gav mig liten varningsklocka, ska gå och leta reda på den till mitt nästa inlägg och se om jag kan bygga nåt.