Wow härligt med en nytändning! Basse kliver in i matchen och sätter tempo direkt, underbart.
Basse är Ulv. That is all.
Hah nej såklart inte. Basse Kofot känns grönish eftersom han är villig att snabbt dela med sig av sin info och ser ut att vilja driva byn i rätt riktning.
Men helt friad blir han dock inte.
Basse nu med kofoten said:
Men, nu ser jag ju att han har gått ut med nummer.
Doktor nr 9.
That's it.
Det är bara en sån liten grej som ställer till det för min paranoia. Ponera att kofot/basse är ulv, basse måste göra sig på det klara med vad hans företrädare har gått ut med så att det inte blir några missförstånd. Den här meningen leder mig mer till känslan att Basse bara har sett siffran 9 i kofots inlägg och inte i sitt PM.
Inget seriöst i nuläget för jag tycker du spelar jättebra nu Basse och ställer rätt frågor.
Siarna
måste komma fram med sin info snarast. Varje timme som går ökar misstankarna om att ni behöver snacka ihop er med någon. En bra motivering krävs också varför ni siade respektive bybo/ulv, detta gäller speciellt Max.
Så till kontentan.
Max är ulv.
That is all. Seriöst den här gången.
Max spelade som en riktig nybörjar ulv i slutet av förra rundan som inte lyckades få kontakt med sina ulvavänner. Han var stressad, förvirrad och behövde hjälp(inte så sjyst av er andra ulvar, fy).
Max vill först inte lägga någon röst för han menar att han bara får skit vart han än lägger den.
Max said:
Och nej jag tänker inte ta ställning och rösta. För hur jag än röstar kommer någon ta det och använda det emot mig och sedan ställa en fråga jag inte kan svara på utan att det verkar konstigt. Så det spelar väl ingen roll? Ni har ju ändå 6 röster på Recca och om jag röstar på henne eller någon annan kommer väl inte göra så mycket skillnad?
Jag, BDG och K.K b.l.a är på honom att han faktiskt måste ta ett beslut.
Då skriver han:
Max said:
Isåfall får jag ta en tänkestund och komma på vem jag vill rösta på :/
Kommer tillbaka om en stund.
Här är klockan 21:02. Det finns inte så mycket mer tid att fundera och han har ändå haft tre dagar på sig med hyfsat mycket skit att gå på. Det lätta för en nybörjar bybo här hade såklart varit att helt sonika hänga på Recca drevet först eller lite senare på mig. Men Max är såklart nervös för han vill ju inte rösta ut Recca, men samtidigt inte rösta på mig och riskera att se ut som ulv i rundan efter.
Så han försöker köpa tid genom sitt "missförstånd" om att jag skrev något om att inte rösta på Vimes.
21:23 kommer så en röst på mig utan motivation, 1 minut senare kommer rösten från Max Raven. Max Raven återkommer jag till senare, för han är också en trolig kandidat.
1, Max vill inte rösta ut sin ulvkompis
2, Max vill inte rösta på en bybo för att se ulvig ut
3, Max försöker köpa tid och rådfråga sina ulvkompisar
Detta ska läggas till högen med små scumtells som jag tycker Max har spridit genom hela spelet.