Det där citatet fyller inte direkt mig med förtroende.Det krävs en rejäl budget för att göra långfilm, menar Sivesson. Jag behöver en riktig filmkamera. Vi vill göra en film som kan visas på bio.
Typ Tre Solar >>>Gurgeh said:Ärligt talat tror jag inte att det inom den svenska filmindustrin finns de ekonomiska resurser som skulle krävas för att genomföra ett sådant projekt.
Inte för att vara neggig, men jag tycker att den var ganska ful och full av dåligt skådespeleri. Och inte särskilt rolig.krank said:Inte för att vara possig (motsatsen till neggig, alltså), men jag tycker nog att den trailer de visat tidigare (för det är väl samma snubbar?) verkat rätt högkvalitativa. Åstminstone nog för en humorserie. Kanske inte för en psyko-thriller dock...
Enligt Jerker var det just "Vildhjärta" de skulle göra.Lukas said:Om det skulle bli en film av Drakar och demoner så tycker jag att det borde bli "Vildhjarta".
Det skulle kunna bli intressant, plus att det mest är skog som krävs.
Det är inga prickar på a:t i Vildhjarta. Det var länge sen jag läste Vildhjarta. Minns bara svagt ett schackspel och en drake. Nån som har lust att dra ett synopsis?Oldtimer said:Enligt Jerker var det just "Vildhjärta" de skulle göra.
Okej, my bad. Jag är ju helt novis på DoD efter 1.0, men jag tyckte Jerker kallade storyn för "Vildhjärta".rjonas said:Det är inga prickar på a:t i Vildhjarta.Oldtimer said:Enligt Jerker var det just "Vildhjärta" de skulle göra.
ja det heter så, men av någon anledning har Riotminds valt att stava det med AOldtimer said:Okej, my bad. Jag är ju helt novis på DoD efter 1.0, men jag tyckte Jerker kallade storyn för "Vildhjärta".rjonas said:Det är inga prickar på a:t i Vildhjarta.Oldtimer said:Enligt Jerker var det just "Vildhjärta" de skulle göra.
ja det heter så, men av någon anledning har Riotminds valt att stava det med A
+1Lukas said:ja det heter så, men av någon anledning har Riotminds valt att stava det med AOldtimer said:Okej, my bad. Jag är ju helt novis på DoD efter 1.0, men jag tyckte Jerker kallade storyn för "Vildhjärta".rjonas said:Det är inga prickar på a:t i Vildhjarta.Oldtimer said:Enligt Jerker var det just "Vildhjärta" de skulle göra.
Nu får någon rätta mig om jag har fel, men i Dod (i allafall DODT) så vill man slå lågt.anth said:Här är trailen.
Se, de onda WotC har lyckats ändra historien med sitt d20-system...Lukas said:Nu får någon rätta mig om jag har fel, men i Dod (i allafall DODT) så vill man slå lågt.
i Trailen så lyckas han perfekt på 20.
vill man slå högt i gammla DOD?
Den hade ju till och med datoranimerade monster!Efter denna spydighet kan man väl konstatera att Ronja Rövardotter är väl det närmaste man kan komma en schysst svenska fantasyfilm.