Man slår inte längre bara för att man håller med två händer, man slår kortare om man håller med EN hand. Intressant att du INTE slår längre med två händer än med en hand. Har du kollat upp detta med din doktor? Det kan tyda på allvarliga skador i armarna.Slår man längre med ett baseball trä bara för att man håller det med två händer? inte jag iaf, men kanske en del.
Nu kanske det är på gränsen till ett övertramp, men jag tjöt av skräckblandad förtjusning när jag läste det första gången. =DHerfoir bestämmer att han vill vänta med att hugga tills han vet om det stora trollet som står framför honom träffar eller inte. Om trollet träffar vill han kunna använda första hjälpen på sig själv istället för att hugga mot trollet.
Säg det till Julle! Det var ju för tusan HAN som började genom att ta upp baseball som exempel!!!Varfur i sjuttsingen pratar du baseball när de flesta svenskar har spelat betydligt mer brännboll då?
Detta var alltså Julle Snöflingas första inlägg.Tycker inte man ska ha nån bonus för det. Slår man längre med ett baseball trä bara för att man håller det med två händer? inte jag iaf, men kanske en del.
1-H vapen är väl i första hand gjorda för att användas med 1 hand och kanske blir otymbligare och svårare att hugga med om det hålls med 2 händer.
Intressant va?Slår man längre med ett baseball trä bara för att man håller det med två händer?
Va? Nå? Vad säger du nu då?Slår man längre med ett baseball trä bara för att man håller det med två händer?
jaja jag måste väll försvara detta lite bara för att man har ett basebollträ så behöver det inte va baseboll man spelar har ofta sett dessa slagträn användas för brännboll.Om jag markerar ordet, kanske det syns bättre:
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Slår man längre med ett baseball trä bara för att man håller det med två händer?
--------------------------------------------------------------------------------
Va? Nå? Vad säger du nu då?
Jag väntar här på din ursäkt...