Nekromanti Dundundundundundundundun …

Genesis

Ni dés ni maître
Daaamn!

Det är nästan så att man blir tradspelare bara för att kunna njuta av det där! :gremwink:

Vad är de där mångfärgade glasstrutarna till för?

Unfair

Hero
Awesome!

//Lallo - Det är inte bra för hälsan att bli så här exalterad på morgonen.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Genesis said:
Vad är de där mångfärgade glasstrutarna till för?
De (musmarkörerna) är så att man kan vara lika cool som musgardistmatriarken i serien och sätta ut dem på den medföljande kartan för att t.ex. visa var olika gardistpatruller befinner sig.

Dvs. helt onödiga, men schyssta, prylar som höjer produktionsvärdet en aning (liksom specialtärningarna som inte kan användas som normala T6:or eftersom de har sidorna orm, orm, orm, svärd, svärd, yxa).

Det ser så jävla mysigt ut! Det där måste jag skaffa + WW2 modden som någon gjort.
Hur coolt som helst med allierade möss och nazivesslor!

Rickard

Urverk speldesign
Till trådstarten: coolt!

Draugen said:
Hur coolt som helst med allierade möss och nazivesslor!
Jag tycker att det vore ballare med nazi-möss istället, så att det är något som bryter av mot det söta - ett attribut som möss ofta får. Som en bonus får man en "rolig" referens till hur judarna framställdes i nazitysklande.

/Han som tänker sig vesslor som fransmän

Jo, kanske!

Men nu är det väl så den modden ser ut. Alltså att mössen är de "allierade" och vesslorna ze germans? Jag kan minnas fel.

I övrigt så håller jag nog inte med. Tysken ska vara stor och skrämmande, vilket en mus knappast är! :gremwink:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Vän av ordning said:
De (musmarkörerna) är så att man kan vara lika cool som musgardistmatriarken i serien och sätta ut dem på den medföljande kartan för att t.ex. visa var olika gardistpatruller befinner sig.
Är de gjorde i en plast som lämpar sig att måla? För ärligt talat, de sticker ju hemskt i ögonen mot den behagliga jordnära färgskalan som allt annat material har.

Ram

Skev
Asgrymt! Jag har ju slutat handla rollspel, men detta gör mig riktigt sugen att göra ett undantag! Vad gick det lös på?

Hemsk duk för övrigt. :gremsmile:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Ram said:
Dude! Duken är ju asnajs. Det var det första jag reagerade på när Dante slängde upp bilderna på Google+.

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
DeBracy said:
Ram said:
Dude! Duken är ju asnajs. Det var det första jag reagerade på när Dante slängde upp bilderna på Google+.
Samma här, det är den jag har tittat på hitintills, har inte hunnit spanat in boxen än

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ram said:
Asgrymt! Jag har ju slutat handla rollspel, men detta gör mig riktigt sugen att göra ett undantag! Vad gick det lös på?
Du kanske blir osugen när jag säger 568 bagis?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Vän av ordning said:
Känns som mer värde än andra boxar/etc som kostar motsvarande, tycker jag... Doctor Who kostar ju 538:-, och där finns betydligt mindre kort och annat lyx...

Ram

Skev
Vän av ordning said:
Ram said:
Äh, jag är ju nästan löjligt tät. 568 bagare betyder bara att familjen får skippa det där med att äta de sista tre dagarna i månaden... :gremsmile:

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Ram said:
Äh, jag är ju nästan löjligt tät. 568 bagare betyder bara att familjen får skippa det där med att äta de sista tre dagarna i månaden... :gremsmile:
Nog klarar man sig tre dagar utan mat... :gremwink:

Ram

Skev
Björn Wärmedal said:
Ram said:
Nog klarar man sig tre dagar utan mat... :gremwink:
Det får vi ju snart se. :gremlaugh: