De (musmarkörerna) är så att man kan vara lika cool som musgardistmatriarken i serien och sätta ut dem på den medföljande kartan för att t.ex. visa var olika gardistpatruller befinner sig.Genesis said:Vad är de där mångfärgade glasstrutarna till för?
Jag tycker att det vore ballare med nazi-möss istället, så att det är något som bryter av mot det söta - ett attribut som möss ofta får. Som en bonus får man en "rolig" referens till hur judarna framställdes i nazitysklande.Draugen said:Hur coolt som helst med allierade möss och nazivesslor!
Är de gjorde i en plast som lämpar sig att måla? För ärligt talat, de sticker ju hemskt i ögonen mot den behagliga jordnära färgskalan som allt annat material har.Vän av ordning said:De (musmarkörerna) är så att man kan vara lika cool som musgardistmatriarken i serien och sätta ut dem på den medföljande kartan för att t.ex. visa var olika gardistpatruller befinner sig.
Dude! Duken är ju asnajs. Det var det första jag reagerade på när Dante slängde upp bilderna på Google+.Ram said:Hemsk duk för övrigt.
Samma här, det är den jag har tittat på hitintills, har inte hunnit spanat in boxen änDeBracy said:Dude! Duken är ju asnajs. Det var det första jag reagerade på när Dante slängde upp bilderna på Google+.Ram said:Hemsk duk för övrigt.
Du kanske blir osugen när jag säger 568 bagis?Ram said:Asgrymt! Jag har ju slutat handla rollspel, men detta gör mig riktigt sugen att göra ett undantag! Vad gick det lös på?
Känns som mer värde än andra boxar/etc som kostar motsvarande, tycker jag... Doctor Who kostar ju 538:-, och där finns betydligt mindre kort och annat lyx...Vän av ordning said:Du kanske blir osugen när jag säger 568 bagis?
Äh, jag är ju nästan löjligt tät. 568 bagare betyder bara att familjen får skippa det där med att äta de sista tre dagarna i månaden...Vän av ordning said:Du kanske blir osugen när jag säger 568 bagis?Ram said:Asgrymt! Jag har ju slutat handla rollspel, men detta gör mig riktigt sugen att göra ett undantag! Vad gick det lös på?
T.ex.Giladi said:Så, var köper man detta? SF-bokhandeln?
Nog klarar man sig tre dagar utan mat...Ram said:Äh, jag är ju nästan löjligt tät. 568 bagare betyder bara att familjen får skippa det där med att äta de sista tre dagarna i månaden...
Det får vi ju snart se.Björn Wärmedal said:Nog klarar man sig tre dagar utan mat...Ram said:Äh, jag är ju nästan löjligt tät. 568 bagare betyder bara att familjen får skippa det där med att äta de sista tre dagarna i månaden...