...och här kliver domaren in i handlingen och plockar bort dem bägge två! Han refererar med sin linjeman och där har vi tecknet. Japp, två minuter för dem bägge på grund av tjafsande istället för att läsa vad som faktiskt står.
Låt mig nu göra det så lätt för er som möjligt:
king kong skriver att
www.rollspel.nu inte är den mest uppdaterade sidan just nu.
Gardener svarar att nyheterna ligger efter, men att det har dykt upp andra saker på sidan plus att december månad bränner ganska mycket krut.
king kong frågar nu när
www.rollspel.nu kommer igång igen.
Gardener påpekar återigen att sidan är mer än nyheter och forum, samt att allt arbete inte alltid syns.
king kong säger nu att man får räkna med att folk frågar när uppdateringar sker när man har en hemsida.
Gardener kontrar med att det har vi ingenting emot.
Där har ni det i klartext. Ni blir utvisade för det ni tjafsar om i det första stycket på era inlägg. Sitt nu av tiden och tänk över vad ni gjort.
Till king kong vill jag också passa på att säga att vi arbetar mer eller mindre dagligen med sidan, problemet är att detta inte alltid syns utåt. Du reagerar framförallt på nyhetsdelen, visst, det är beklagligt men som Gardener har sagt, vi kan inte förvänta oss att någon som gör detta gratis skall prioritera denna verksamhet framför en inkomstbringande sådan. Jag sitter själv i samma sits, jag har några recensioner av rollspelssupplement och fansin liggandes på hårddisken som skall korrekturläsas, men jag sitter också och skriver på en hemtenta. Då jag inte får några studiemedel om jag inte lämnar in hemtentan så är det kanske inte så konstigt att denna prioriteras av mig.
Sedan håller vi på med ett lite större projekt också, vilket gör att vi tappar tid som skulle gått till att sköta det dagliga "underhållet" av sidan.