Nekromanti Eleniak

Rising

Vila i frid
Det är ungefär som att försöka sälja bilder på Erika Eleniak till fikusar...
Vad charmigt det är att du tror att någon (ens heterokillar) skulle vara ute efter Erika Eleniak-bilder idag.

Trivia om Eleniak:

Hon fångade mångas hjärtan redan i ET (som den snygga tjejen i klassen), men runkobjekt blev hon först i Baywatch (innan Pamela) (eller förresten, det fanns säkert några som tajjade till henne redan i ET, men... liksom... jag vill inte tänka på sådana, så vi går raskt vidare) Vi som är old school tyckte alltid om Eleniak och höll henne högre än Pamela (jag höll henne mycket högre än Pamela och menade till och med för mina klasskompisar att Eleniak hade en "mystisk" skönhet medan Pamela bara var billig, vilket är ett väldigt, väldigt roligt uttalande.) - men nakenbilderna på Eleniak dröjde det faktiskt flera år innan jag såg för första gången. Jag är mer eller mindre säker på att jag är den enda på det här forumet som fortfarande tycker att Eleniak är the shit. (Kanske är jag också den enda som sett nakenbilderna i fråga?)

Nå... öh... nej, jag ville mest prata om Eleniak.

Undrar om jag är lika off när jag säger att alla bögar gillar ABBA-covers av Erasure.

/Rising
som har ett förflutet som rejvare och som därför är van att hångla med både tjejer och killar.

Arfert

Facit
Re: Fri Form

otroligt Rising... jag håller med dig!!!

bästa säsongerna i baywatch var ju när Erika var med! Pamela är inte i närheten!

Nightowl

Champion

Vad charmigt det är att du tror att någon (ens heterokillar) skulle vara ute efter Erika Eleniak-bilder idag.
Vem runkar man till idag då? Alla kvinnliga idoler verkar ju se ut som tändsticksfigurer?

Erik, gillar ABBA-covers av A-Teens, åtminstone sedan bägge grabbarna där blev lagliga (vi förutsätter att det är en video, förstås)

PS: Jag köpte min första CD med Village People i söndags . Förlorar jag min queer-licens nu?

Rising

Vila i frid

Vem runkar man till idag då? Alla kvinnliga idoler verkar ju se ut som tändsticksfigurer?
Men snälla, i heterovärlden är silikonbröst helt ute. Har du inte sett någon modern porr? Jenna Jameson tvingas typ steka hamburgare idag för att betala hyran, medan Jordan Capri är på allas läppar (och hon har mig veterligen inte spelat in någon film med en snubbe - det är till och med sällsynt att få se henne helt naken). Ordentlig hardcore? Där är det tjejer som Katsumi och Shelby Belle som regerar, och de är med på sidor som man gogglar fram till genom att söka på "tiny" och "flat chest".

Så... glöm silikon. Det är som axelvaddar - helt ute. Idag är det naturlighet och en avsaknad på tatueringar som gör en till porrdrottning.

PS: Jag köpte min första CD med Village People i söndags . Förlorar jag min queer-licens nu?
Vilken djävla posör du är. Är du säker på att du inte är hetero egentligen, fast gillar att stoppa in skjortan innanför byxorna och dricka te med utsträckt lillfinger?

:^)

Nä, jag tycker bara det är roligt att du har köpt en Village People-skiva öht. Jag såg en bild på dig, och du såg inte riktigt ut som typen som spexar till det och gör en KFUM-försvenskning (med gestikulerande bokstavering) av låten YMCA.

Men om du nån gång klär ut dig till en indian - posta bildbevis!

Nightowl

Champion
Inte om friform (OT)

Har du inte sett någon modern porr?
Jag tänker PMa dig min absoluta favoritsajt vad gäller förment heterosexuella böjelser. Vad det rör sig om är att jag inte vet NAMNET på några automatiska ståndframkallare. Resten håller vi tyst om här på forumet! :gremgrin:

Erik, har faktiskt en bild av sig själv i krigsmålning och fjäderskrud (fast orakad) någonstans på gamdatorns hårddisk... tror han.

Rosen

Myrmidon
Former i det fria

nakenbilderna på Eleniak dröjde det faktiskt flera år innan jag såg för första gången. Jag är mer eller mindre säker på att jag är den enda på det här forumet som fortfarande tycker att Eleniak är the shit. (Kanske är jag också den enda som sett nakenbilderna i fråga?)

Jag såg dem (tänka...) hösten -92, när jag just hade börjat på universitet. Och så kom hon ju upp ur en tårta och visade tuttarna för Steven Seagal samma år.

En av de där bilderna kom fö med i Hypnosis #4...

--
Åke

Big Marco

Läskig
EE (OT)

Jag tror jag har ett antal Playboy-band med henne liggandes någonstans i föräldrahemmet.

Nu för tiden... Jag är löjligt svag för Sophie Marceau, Mindy Clarke och Lauren Graham. Jag börjar bli gammal...

Dewil

Skrivbordsgeneral
Mer EE-OT

Hösten 1995 hade en klasskompis till mig vad som sannolikt var webbens största samling Erika Eleniak-bilder (webben var inte så stor på den tiden) på sin hemsida, till skolans sysoppars förtret. En 64-kilobitslina räcker inte så långt och CERN-httpd:ns konstruktion gjorde att servern lade av vid ca 120 samtidiga anrop...

Dewil (som diggade Bridget Hall, HM:s julmodell 1994, vid den tiden)

cogitare

Swashbuckler
Tror faktiskt att det finns andra än rejvare som både hånglar med tjejer och killar :gremwink:

Och även jag är så old-school att jag minns Erika Eleniak med fröjd i ögat. När man sedan såg tårtscenen ur den där Segal-rullen så blev man ju extra lycklig :gremsmile:

Sen vet jag inte om jag tycker hon har en "mystisk" skönhet, men va faan "to each his own".

C.