Rising
Vila i frid
Vad charmigt det är att du tror att någon (ens heterokillar) skulle vara ute efter Erika Eleniak-bilder idag.Det är ungefär som att försöka sälja bilder på Erika Eleniak till fikusar...
Trivia om Eleniak:
Hon fångade mångas hjärtan redan i ET (som den snygga tjejen i klassen), men runkobjekt blev hon först i Baywatch (innan Pamela) (eller förresten, det fanns säkert några som tajjade till henne redan i ET, men... liksom... jag vill inte tänka på sådana, så vi går raskt vidare) Vi som är old school tyckte alltid om Eleniak och höll henne högre än Pamela (jag höll henne mycket högre än Pamela och menade till och med för mina klasskompisar att Eleniak hade en "mystisk" skönhet medan Pamela bara var billig, vilket är ett väldigt, väldigt roligt uttalande.) - men nakenbilderna på Eleniak dröjde det faktiskt flera år innan jag såg för första gången. Jag är mer eller mindre säker på att jag är den enda på det här forumet som fortfarande tycker att Eleniak är the shit. (Kanske är jag också den enda som sett nakenbilderna i fråga?)
Nå... öh... nej, jag ville mest prata om Eleniak.
Undrar om jag är lika off när jag säger att alla bögar gillar ABBA-covers av Erasure.
/Rising
som har ett förflutet som rejvare och som därför är van att hångla med både tjejer och killar.