Det går segt här i hjärnan FYI.
Kommer inte bli klar i helgen, på grund av andra deadlines som tyvärr har förtur.Har läst och påbörjat, men är inte helt klar än. Borde hinna bli det under helgen.
Kommer inte bli klar i helgen, på grund av andra deadlines som tyvärr har förtur.
Du klarar det! Bolla med mig! Vad har du hittills?
Ja, sant!Jag skulle låta mördaren och offret hamna i handgemäng med varandra. Då finns det större möjligheter till spår. Kanske blir mördaren skadad eller tappar något. En liten fjäder blåser sannolikt bort.
Mördaren tappar kanske en nyckel så att han måste återvända till platsen, sin dolk som utmärker sig på något sätt, eller sin hatt så att vittnet kan beskriva honom. Alternativt får han kanske sin rock sönderriven, ett väl synligt blåöga, eller en stickskada som lämnar blodspår och kräver läkarvård.Vad tänker du kan bli ledtråd istället? Avslitna delar av kläder?
Det kan säkert "räddas" =)
Filer som inte kan läggas in i tråden kan väl i värsta fall mailas, tänker jag. Kanske till både mig och @guldfink ?
Min mail är krank23@gmail.com .
Eftersom det blir lite tajt om tid vill jag förvarna om att jag kommer att försöka undvika att göra någon korr eller redigering – något jag annars inte brukar kunna låta bli när jag gör sånt här.
Jag fixar ett google sheets-dokument senast imorgon, om det inte redan finns ett, där jag skriver in vilka texter etc som ska layoutas, upphovsman och status.
Sedan kommer jag nog också att posta uppdateringar här om layoutprocessen, work-in-progress-pdf:er och så vidare.
Jaha. skulle ha läst detta lite tidigare. Här är ett bidrag till Troubleshooters som jag skrev ihop ikväll, men det är satt i A4. Får se om jag orkar göra om layouten.Den som vill kan layouta sitt eget bidrag. Det ska då vara formgivet i G5-format (170x240 mm) med 5 mm utfall och skärmarkeringar (om det behövs).[/spoiler]
Vad kul att du skrivit något! Åtkomsten till dokumentet var spärrad men om du öppnar upp kan jag nog hjälpa till att anpassa layouten.Jaha. skulle ha läst detta lite tidigare. Här är ett bidrag till Troubleshooters som jag skrev ihop ikväll, men det är satt i A4. Får se om jag orkar göra om layouten.
Den eftertraktade statyetten från Madagaskar