Första dejten: En riktig karl plockar upp mig med sin bil för män har körkort alternativt planeras taxi-resa hem. Vi åker ned på stan och går på en resturang; behöver inte vara finaste men det är inte McD eller motsvarande. Han bjuder naturligtvis och det blir eventuellt alkohol beroende på om han kör eller ej, han vill förstås att jag dricker alkohol oavsett om han gör det eller ej och varje drink i min mage belönar han med ett brett leende. När natten börjar närma sig sena timmar vill han visa mig sitt arbete. Han har en egen nyckel till källaren. Det är spännande och lite läskigt för källaren till stadshuset är ju faktiskt nästan som inuti en borg. Han öppnar en dörr in i ett rum för rekreationssyften för personalen. Dörren går igen bakom oss och det blir kolsvart. Jag får naturligtvis panik, för det får man instängd i källaren i ett kolsvart rum med en snubbe som just gått från normal konversation till brottningsmatch. I just det här fallet så lyckas jag komma undan genom att hävda att jag håller på och kissar på mig och behöver gå på toaletten. Men det hade lika gärna kunnat sluta annorlunda, tänk om jag försökt kämpa emot t.ex eller bett honom sluta, då hade ju karln ställts inför valet att antingen släppa iväg mig eller fortsätta mot min vilja. I det här fallet så höll jag mig så pass cool att han inte förstod att jag hade panik så när jag bad om kisspaus så hade han ingen anledning att inte tro att jag faktiskt inte ville.
Men för att vara rättvis mot honom så kan jag ju faktiskt inte veta vilka hans intentioner hade varit i det där kolsvarta rummet om jag hade blivit jobbig och stretat emot.
Frågan är, är detta en riktig karl eller när slutade (alternativt började) han vara det?
Men för att vara rättvis mot honom så kan jag ju faktiskt inte veta vilka hans intentioner hade varit i det där kolsvarta rummet om jag hade blivit jobbig och stretat emot.
Frågan är, är detta en riktig karl eller när slutade (alternativt började) han vara det?
Mundo said:Tack Recca. Nu ska jag bara gå och lägga mig och ha ångest.
Gäst said:Är helt övertygad på att en riktig karl kan vara våldtäktsman och brandman på samma gång. Det är så subjektivt. Vi får alla olika bilder i huvudet om du säger "det var en riktig man" men vi är lika glada för det. Det är svårare att peka på en levande man som vi alla känner och säga "det är en riktig man". Så tänkte jag iallfall.
Kärlekscraft said:Han var säkert bara på jakt efter strömbrytaren.//