Jag antar att du missade en grej som jag kanske inte hittills lyckats få fram ...
Alltså jag skriver i första hand för min spelargrupp, korrekt.
Men jag vill pejla inställningar hos Er med baktanken att kunna tillfredställa fler än min spelargrupp och även om det säkert är svårt och verkar besynerligt så kan jag väl få försöka?
Dessutom behöver jag era åsikter för att få något mer konkret att gå på, nämligen vad åtminstone några individer utöver min spelargrupp tycker, en sorts marknadsundersökning kanske...
Jag provar en annan metod en dom flesta verkar göra, huruvida slutresultatet blir mer populärt tack vare min taktik och strategi kan jag inte ens spekulera i för tillfället, det är dessutom egentligen ganska sekundärt.
Det primära är att göra ett kul och bra rollspel för mig och mina spelare.
Det sekundära målet är att samtidigt se om en annan metod förändrar det eventuella mottagandet.
Ett annat primärt mål är att få in fler åsikter, insikter, tankar, idéer, etc för att bredda mitt tankesätt.
Där kommer era ljuvliga tankar, åsikter, idéer, etc in i bilden, jag finner dem mer eller mindre intressanta och användbara, men för att kunna få era idéer måste jag fråga ...
Just nu får jag för mig att du/somliga av er inte gillar att beakta andra personers tankar, idéer, åsikter, etc .... vilket jag i högsta grad finner intressant och givande. Missförstånd?
Så om det går bra och du/ni tycker det kul att svara så kommer jag fortsätta att fråga, jag kommer likaledes svara på liknande "frågor" i den mån jag kan, orkar, har tid och lust och tycker det är kul ...
Jag kanske är rörig, jag hoppas dock att jag får chansen att förklara mig och försöka bidra ändå...
Än så länge har jag inte pressenterat ett större helhets koncept varpå somliga tycker det är svårt att komma med något vettigt, men du får jag ödmjukas be om en andra, tredje och fjärde chans för att kunna pressentera konceptet när jag fått ihop det lite mer och kan pressentera det mindre rörigt och mer förståligt ...
Nu vart jag inte bara rörig utan också långrandig, jag hoppas ingen får huvudvärk ...
Som plåster på eventuella sår bjuder jag dig på grädde, godis och glada minner för att du inpirerar mig till att förklara mig, så du förhoppningsvis ska förstå!