You had one job…Och det visar sig att själva add-on inte "fastnade". Vi jobbar febrilt på det!
You had one job…Och det visar sig att själva add-on inte "fastnade". Vi jobbar febrilt på det!
Och nu finns add-on uppe.Och det visar sig att själva add-on inte "fastnade". Vi jobbar febrilt på det!
För att lägga till Mörker över Sommerlund som add-on gör du så här:Och nu finns add-on uppe.
/M
Ja fan jag upptäckte det precis efter att jag tryckte på Save.Så, lagt till kampanjen - tacksam för instruktionen! Noterar "Sommerlung" i text ovan samt som namn på add-onen (under includes).
Hmmm den ska ligga högst upp, ovanför soloäventyren.Weird, jag ser inte kampanjen i Add-on´s när jag försöker addera den. Ser endast Soloäventyren.
Jag var nån annanstans i tankarna.Så, lagt till kampanjen - tacksam för instruktionen! Noterar "Sommerlung" i text ovan samt som namn på add-onen (under includes).
Fan vad konstigt. Jag letar och letar men hittar inget som skulle orsaka det där.
Jag väntar och försöker om en timme igen.Fan vad konstigt. Jag letar och letar men hittar inget som skulle orsaka det där.
EDIT: Vi får vänta och se om det är något cache-problem.
Vi kommer att lösa det på något sätt även om den inte dyker upp som add-on för dig. Orolig dock att den inte dyker upp som add-on för andra.Testat i Edge och Brave nu och kampanjen syns inte för mig som en Add-On i varken eller.
Jag tänkte samma sak, att den eventuellt inte syns för andra också.Vi kommer att lösa det på något sätt även om den inte dyker upp som add-on för dig. Orolig dock att den inte dyker upp som add-on för andra.
Ack, ljuva ungdom. När man hittade Jethro Tulls nya album på Waidele och veckopengen inte riktigt räckte till att köpa det. Tur att man hade en förstående mor.Jag var nån annanstans i tankarna.