Yes.Finns säkert redogjort någonstans, men visst är fokus (mest detaljerat, flest äventyr etc) på Sommerlund o Durenor samt närliggande områden?
Yes.Finns säkert redogjort någonstans, men visst är fokus (mest detaljerat, flest äventyr etc) på Sommerlund o Durenor samt närliggande områden?
Läste "september 24" och fick en akut ångestattack! Helt i onödan ...I och med att 80% redan är skrivet och illustrationer är på plats, och ett bra gäng ombord, hoppas jag på en riktigt snabb fas innan leverans (dvs tom innan september 25)
”- We shall double our efforts.Läste "september 24" och fick en akut ångestattack! Helt i onödan ...
Jag hoppas att den når 250 000, men tror att det kan dröja ett par dagar till. Vi får se om vi får en effekt av att vi är så nära målet nu.Idag borde kickstartern nå 250 tuss.
Tackar för förtroendet. Det hade varit svinkul, men tyvärr har jag ingen möjlighet att prioritera detta fn.Det saknas ju typ 6-7 backare bara!
PS det finns ju många kreativa och publicerade rävar här på forumet som har uttryckt sig i positiva ordalag om EV:s soloböcker och även spelat EV; t ex @P.eLL.e , @Big Marco , @anth , @Mogger m fl, kanske någon eller flera kan lockas att skriva ett EV-scenario till Fenix framledes?
Jag räknar med att vi tappar några backare på slutet. Det brukar vara så. Hoppas dock att de backat med 5 kronor.De kan ju ev dra sig ur mot slutet av tidsfristen.
Jag tror det räcker med en till!Känn ingen press, men två pers kvar! Kom igen!!
Jag tackar å Åskfågelns vägnar. Jag ska göra mitt yttersta för att detta ska rulla på som en Kickstarter ska göra!Jag backade till sist. Jag tvekade länge pga av Åskfågelns track record på kickstarters.
Hej! Det har jag inte koll på, men jag frågar Anders på en gång!@Magnus Seter , vet du om add-ons (soloäventyren) skickas ut direkt (med undantag för del 10) efter Kickstartern, eller skickas de ut först när ”Äventyr i Magnamund” levereras?
Nu har jag kollat med Anders, och soloäventyren 1-9 skickas ut efter avslutad Kickstarter, troligen i slutet av augusti.@Magnus Seter , vet du om add-ons (soloäventyren) skickas ut direkt (med undantag för del 10) efter Kickstartern, eller skickas de ut först när ”Äventyr i Magnamund” levereras?