PROMOTION Ensamma Vargen till DoD

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
2,186
Location
Marjura
Idag borde kickstartern nå 250 tuss. Skall bli kul att se vad Michael o Gunilla kokat ihop. Gillade Suckarnas Torn, men det var på tok för kort och hade kunnat utvecklas mer.

PS Hoppas på en hanterbar peng också för den add-onen.
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
2,186
Location
Marjura
Det saknas ju typ 6-7 backare bara!

PS det finns ju många kreativa och publicerade rävar här på forumet som har uttryckt sig i positiva ordalag om EV:s soloböcker och även spelat EV; t ex @P.eLL.e , @Big Marco , @anth , @Mogger m fl, kanske någon eller flera kan lockas att skriva ett EV-scenario till Fenix framledes?
 
Last edited:

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,963
Location
Sandukar
Det saknas ju typ 6-7 backare bara!

PS det finns ju många kreativa och publicerade rävar här på forumet som har uttryckt sig i positiva ordalag om EV:s soloböcker och även spelat EV; t ex @P.eLL.e , @Big Marco , @anth , @Mogger m fl, kanske någon eller flera kan lockas att skriva ett EV-scenario till Fenix framledes?
Tackar för förtroendet. Det hade varit svinkul, men tyvärr har jag ingen möjlighet att prioritera detta fn.
 

verec

Veteran
Joined
12 Jun 2021
Messages
197
Location
Göteborg
Mycket nära nu! Dock, kanske bra att fortsätta hålla tempot uppe. I värsta fall är ett antal av backarna som kommenterat negativt endast där för att få möjlighet att ge sin input.
De kan ju ev dra sig ur mot slutet av tidsfristen.
 

Fenhorn

Amatör på proffsnivå
Joined
5 Jun 2011
Messages
216
Location
Mariestad
Även om en del 'illaluktande internet monster', som i princip bara blev backers för att försöka krascha projektet, hoppar av, så tror jag att med ett tiotal dagar kvar så kanske det kan bli en liten injektion att det här projektet är i hamn.

Det här är ju trots allt ett projekt för svenskar (även om det kanske översätts senare) och vi som är måltavlor för den här typen av projekt känner till Åskfågeln och det som har hänt men också vilka som ligger bakom det här.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,466
Så. Nu har jag också backat, eftersom jag gärna vill se projektet bli av. Men digitalt som kompromiss mot pengar och speltid. Blir det mycket DoD i framtiden och Magnamund kommer på tapeten får jag väl bota i det sura äpplet och köpa böckerna då.
 

SteelAlloy

Veteran
Joined
21 Feb 2023
Messages
17
@Magnus Seter , vet du om add-ons (soloäventyren) skickas ut direkt (med undantag för del 10) efter Kickstartern, eller skickas de ut först när ”Äventyr i Magnamund” levereras?
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,631
Location
Stockholm
@Magnus Seter , vet du om add-ons (soloäventyren) skickas ut direkt (med undantag för del 10) efter Kickstartern, eller skickas de ut först när ”Äventyr i Magnamund” levereras?
Nu har jag kollat med Anders, och soloäventyren 1-9 skickas ut efter avslutad Kickstarter, troligen i slutet av augusti.
 
Top