Finns säkert redogjort någonstans, men visst är fokus (mest detaljerat, flest äventyr etc) på Sommerlund o Durenor samt närliggande områden?
Yes.
Finns säkert redogjort någonstans, men visst är fokus (mest detaljerat, flest äventyr etc) på Sommerlund o Durenor samt närliggande områden?
I och med att 80% redan är skrivet och illustrationer är på plats, och ett bra gäng ombord, hoppas jag på en riktigt snabb fas innan leverans (dvs tom innan september 25)
”- We shall double our efforts.Läste "september 24" och fick en akut ångestattack!Helt i onödan ...
![]()
Idag borde kickstartern nå 250 tuss.
Det saknas ju typ 6-7 backare bara!
PS det finns ju många kreativa och publicerade rävar här på forumet som har uttryckt sig i positiva ordalag om EV:s soloböcker och även spelat EV; t ex @P.eLL.e , @Big Marco , @anth , @Mogger m fl, kanske någon eller flera kan lockas att skriva ett EV-scenario till Fenix framledes?
De kan ju ev dra sig ur mot slutet av tidsfristen.
Känn ingen press, men två pers kvar! Kom igen!!
Jag backade till sist. Jag tvekade länge pga av Åskfågelns track record på kickstarters.
@Magnus Seter , vet du om add-ons (soloäventyren) skickas ut direkt (med undantag för del 10) efter Kickstartern, eller skickas de ut först när ”Äventyr i Magnamund” levereras?
@Magnus Seter , vet du om add-ons (soloäventyren) skickas ut direkt (med undantag för del 10) efter Kickstartern, eller skickas de ut först när ”Äventyr i Magnamund” levereras?