avatarex said:Tryckeriet ska inom kort ge oss ett preliminärt releasedatum, och när vi vet det så kan vi boka lokal till releasefesten.
avatarex said:Ja en del av Spelpaketet kommer i samband med släppet av Eon IV och sen uppdaterar vi med fler pdf:er allt eftersom. Exakt vad som kommer med vid Eon IV-släppet återkommer vi med inom kort!
avatarex said:Alla, både de som varit med på crowdfundern, de som förhandsbeställt, de som vill köpa på plats eller bara nyfikna. Jag ska kolla med lokalansvariga om det är ok att välkomna folk under 18 år, går det så är alla välkomna, annars alla vuxna.
Dvs vi har ingen på svarta listan. =)
Swedish Chef said:Var mest för att veta om man var välkommen =) (har ju crowdfundat) och om man får ta med sej en kamrat som inte har varit med.
Det ska nog inte vara några problem att få ut Mystik & Magi-pdfen till samma dag som grundboken. PDFen kommer att vara samma som den gamla tryckta boken.Glasgow_kiss;n46100 said:Kommer PDF-filen av Magi & Mystik samma dag som grundboken släpps? Kommer reglerna vara anpassade till Eon IV i PDFen (så gott som går fram tills den nya magiboken kommer) eller är det upp till oss på forumet att fixa detta?
Jäklar, låter maffigt!avatarex;n48727 said:Jag har skickat frågan om dimensionerna till tryckeriet nu, återkommer när jag får svar. Vikten är hursomhelst 1,4 kg.
Anton Wahnström
Helmgast AB
Vi använder ett tjockare, tyngre och lyxigare papper nu.Vet inte hur mycket hård-pärmarna kan tänkas väga på den... för i jämförelse vägde ju orginal Eon boken ca 1 kg med tunn mjuk pärm... så det låter som där är åtminstone en del (en hel del?) sidor mer jämfört med Eon 1 regelboken (som hadde 288 sidor, 292 om man räknade pärmarna också).