Lista på vad jag vill ha ut.
(gör gärna en lista på dem i vilken ordning som ni vill ha ut dem , vilka som prioriteras osv.)
Västlanden - 1: Med Ymir som författare och den finfina 'form' han visat nu på sistone kan jag inte vänta...
Misslor - 2: Misslor är coola, helt underbara och passar mycket bra in i mitt bondska grisodlar-Mundana. Krille har juh också en tendens att skriva bra material...
Jargiska kejsardömet - 3: Ser mycket fram emot fler dimensioner en det i nuläget ganska trista Jargiska kejsardömet.
Schamaner & Drömvandrare - 4: Det jag längtar efter mest är nog beskrivning av schamaner i sig. Dessa är så intressanta och egendomliga. Kodex och tabun, status och makt...
Thalamur - 5: Även om ett land inte kan ha en otvättbar 'Bad Guy'-stämpel så tycker jag att det som är beskrivet i t ex Geografica Mundana inte är så tokigt. En god blandning, med både lite mörka ting (låter inte som rätt ord, men...) och lite jordnära krafs. Lite 'Bad Guy' har ingen dött av.
Skugglandet - 6: Om den är bra skriven, vilken den har stor chans att bli med Ljusetsriddare Andersson som författare. Försök behålla Krillskheten - jag gillar den - men använd självklart mängder av din egen fantasi och stil... *heja*
Vilddjur & Bruksdjur - 7: Ja. Jo. Den är nog bra att ha... Och dessutom gillar jag lerfantasy med sjuka kor och präktiga oxar.
Bestilaiska folk - 8: Jag behöver nog få veta lite mer vad det är jag har att se fram emot, som det nu är känns alla grejer som "bland annat" kommer att beskrivas lite ointressant. Kamorfer kan iofs vara intressant, och kanske troll, men ulvar tycker jag man får grepp om i Tiraker och minotaurer tycker jag är skittöntiga i Mundana.
Demoner & demonologi - 9: Demoner intresserar mig inte så värst mycket, och behöver man nåt så är det väl bara att kolla Ymirs berömda 40 000-teckensgrofs.
-Hjalle, tycker dock att det ser ljust ut på releasefronten (men inte på hemsidans releasefront kanske...
)