Nekromanti Eon III box...

Hjalle

Swashbuckler
Jasså minsann! Titta vad man hittar... Hubba!

Har för mig att nåt litet Neotroll kläckte ur sig att det troligtvis inte blir någon Eon III-box, så... Jag blir så frustrerad. Det vore liksom tidernas kap... Eon III + Diamantäpplet + rollformulär + tärningar. För 350 spänn. På neoshoppen kostar detta...tillsammans alltså, inte själva boxen när dom nu avslöjar den... 800 kr exklusive frakt. Snyft. 350 kr på Golem, det är juh stöld. Men ändock har jag inte lust att betala för något som jag till största del redan har. Jaja. Det var synd.

Nåväl, vad jag ville säga var att Titta, det finns en Eon III-box trots allt, och att jag är lite frustrerad att ni inte sa det förut. Men men. Man kan inte få allt här i livet. :gremtongue: Bra gjort ändå.

-Hjalle, inser att det hade varit århundradets köp... om han inte redan haft Eon III. :gremsuck:

Ymir

Liten kantbaron
Re: [i]Så[/i] billigt?

Öh...alltså...öh...det där kostar ju inte mer än att köpa en enda av Eon-grundböckerna separat. Hur kan det vara billigt? Sålde Eon III för dåligt, månne? Det vore synd och skam på två så utmärkta böcker...fast med det ordinarie priset hade det inte förvånat mig.

Nå, jag klagar inte. En annan har nämnligen inte köpt Eon III än. Det var för dyrt :gremsmirk:

- Ymir, synsk?

Arvid

Warrior
"Grrr, bss, mummel..."

Så där elak får man inte vara. Erbjuda ett sånt köp när man redan köpt böckerna... Vill inte tänka på hur mycket det hade sparat mig.

Silvervarg

Warrior
Fan vad billigt.
Jag har redan köpt Eon III för orginalpris men men... jag ångrar det inte :gremlaugh:
(sedan tror jag Neogames tjänade mer på att jag köpte det av dem och mera pengar till Neogames = mera moduler till mig (= mera pengar till Neogames, osv)

Silvervarg nöjd med sitt "dyra" köp

Duddmannen

Hero
Fejkannons!

Det där ser rätt B ut måste jag säga. Man ska kanske vara lite skeptisk när Neogames själva INTE har boxen, men ett annat företag har den.

Hjalle

Swashbuckler
Re: Fejkannons!

Mjae, man kan faktiskt lita på Golem... :gremtongue:

Köpte Eon III därifrån, liksom Drakar och M&M... Och det är faktiskt så billigt. Det finns. Och det är billigt. Och bra.

-Hjalle, som... gahrr. Redan har Eon III.

TDAL

Veteran
kvalitetsskillnad?

Tyckte det lät väldigt billigt och funderade på om det kunde vara olika typ av bindning som gjorde att priset skiljer så enormt mycket. På Golems webbsida står det att det är limbindning, medan det i produktbeskrivningen på neogames webbsida står att det är linnetrådsbindning. Nu har jag itne så stor koll på olika bindningstyper, men det låter som en trolig förklaring... Om det skulle vara så, kan ju ni som köpt de dyrare böckerna vara glada över att böckerna troligen kommer hålla ihop betydligt längre.

/Totte

stoned

Veteran

Att vi ibland lägger ut produkterna snabbare än neoGames gör på sin egen hemsida beror inte på att de inte finns utan att vi har andra kanaler än deras hemsida via vilka vi får reda på nysläpp.

Vore ju ganska poänglöst att lägga upp en produkt i butiken som inte finns eller kommer släppas. I längden tjänar man inte speciellt mycket på att leverera luft till kunderna (även om det blir väldigt låga fraktkostnader... :gremsmile: ).

Hjalle

Swashbuckler
Ofrivillig kvalitetskontroll - skaffa katt.

Mina håller. Fråga inte varför. De håller. :gremtongue:

-Hjalle, har en, två galna, ( och incestuösa... :gremtongue:) paranoida, fnittrigt grymma katter hemma, som gillade mina moduler. Och Eon III. Tur att de är så söta. (i övrigt kan sägas om mina katter att den ena är en hanne och den ena är en hona, de är syskon... och hejsna hoppsan är honan med ungar med sin söte lilla broder vid en ålder på sju månader. Dom är knäppa.)

Radagast

Swordsman

"Att vi ibland lägger ut produkterna snabbare än neoGames gör på sin egen hemsida beror inte på att de inte finns utan att vi har andra kanaler än deras hemsida via vilka vi får reda på nysläpp.

Vore ju ganska poänglöst att lägga upp en produkt i butiken som inte finns eller kommer släppas. I längden tjänar man inte speciellt mycket på att leverera luft till kunderna (även om det blir väldigt låga fraktkostnader..."

Sen måste jag ju säga att det ett djävulskt bra pris...och jag som inte hade införskaffat Eon III ännu :gremwink:

Så här har ni en kund, första gången via Golem också :gremwink: Men fortsätter det med sådana priser då är det antagligen inte sista gången iaf.

// Radagast

stoned

Veteran

Så här har ni en kund, första gången via Golem också Men fortsätter det med sådana priser då är det antagligen inte sista gången iaf.
Att inte fortsätta med att sätta priser som vi gör vore ett brott mot vår affärsidé så du kan lugnt fortsätta handla hos oss :gremsmile:

stoned

Veteran
Re: kvalitetsskillnad?

Tyckte det lät väldigt billigt och funderade på om det kunde vara olika typ av bindning som gjorde att priset skiljer så enormt mycket. På Golems webbsida står det att det är limbindning, medan det i produktbeskrivningen på neogames webbsida står att det är linnetrådsbindning. Nu har jag itne så stor koll på olika bindningstyper, men det låter som en trolig förklaring... Om det skulle vara så, kan ju ni som köpt de dyrare böckerna vara glada över att böckerna troligen kommer hålla ihop betydligt längre.
Det ska vara exakt likadana böcker som även säljs löst i boxen enligt vad jag förstod av det neoGames VD sa till mig. Står troligen bara fel hos oss. Ska kolla upp det noggrannare och rätta till felet.

lijat

Swordsman

Eon III Box 349:-

Barbarer och mäniskofolk 179:- + Diamantäpplet 99:- + Eon rollformulär Pris: 38 kr Eon tärningsset Pris: 59 kr = 375 :-

Altså du tjänar på att köpa boxen om du vill ha båda modulerna, extra tärningar och rollformulär behövs alltid.

Lijat - sk nog köpa boxen trots ägandeskap av Eon 3. (ena exet kan lånas ut till spelare)

ripperdoc

Myrmidon
Re: kvalitetsskillnad?

Neogames trycker inte med olika bindningar. Samma bindning för en produkt. Men stoned har redan svarat på vad som gäller i detta fallet.

/RD

Pendragon

Swashbuckler
Häpp... Om jag hade betalt för mina Eon III-böcker hade känt mig lurad. Det prissänkningen var tämligen rejäl...

/Joel - betalade i dagsverken

Duddmannen

Hero
Neogames hemsida

Så Neogames talar inte om för sin egen hemsideredaktion att de gjort eller ens planerar en ny produkt, men alla andra får reda på det?!

Neogames - ni MÅSTE fixa er hemsida!!