Minimoni
Homelander
Re: lögn och ljugerier
Jag ska försöka svara på det du säger...
Jag har aldrig gnällt på NeoGames tidigare och jag lär inte sluta köpa NeoGames prylar på grund av detta då jag tycker att de tillverkar världens bästa spel. Dock så hoppas jag att i framtiden så borde NeoGames vara tydligare med hur de tänker sälja sina produkter och visa detta på sin egen hemsida istället för på andras hemsidor.
Tzimisce
Jag ska försöka svara på det du säger...
Julrean är ju knappast något som plötsligt utan förvarning infinner sig. Man vet ju vad som komma skall. Om NeoGames hade gått ut med att en box skulle komma så hade jag själv gjort valet att köpa böckerna löst och få dem tidigt eller att vänta och därmed få dem billigare. Jag fick mina böcker hem via posten samma dag som jag här på forumet läser att nu kan man få dem för halva priset om man köper dem i en box. Hade jag köpt dem när de släpptes skulle jag inte känna mig lika lurad. Jag hoppas du förstår resonemanget.Jag förstår inte resonemanget "lurad". Känner ni er lurade i mellandagarna när ni hittar julklappar ni köpte innan jul till mellandagsrea priser? Eller lurade för att ni köpt nya böcker när man kan köpa dem begagnade? Eller när CD skivan ni köpte nyutgiven för 169 spänn i skivaffären 3 månader senare kostar 89 spänn på statoil?
Jag har aldrig gnällt på NeoGames tidigare och jag lär inte sluta köpa NeoGames prylar på grund av detta då jag tycker att de tillverkar världens bästa spel. Dock så hoppas jag att i framtiden så borde NeoGames vara tydligare med hur de tänker sälja sina produkter och visa detta på sin egen hemsida istället för på andras hemsidor.
Tzimisce