Duddmannen
Hero
That actually explains A LOT! [NT]
No really, NO text!
No really, NO text!
...och Neogames hade inte tjänat lika mycket pengar - och det hade inte blivit några mer moduler. Bli inte sur på Neogames, alla spelföretag hade gjort likadant.tycker faktiskt att NeoGames kunde visat på sin hemsida att en box skulle komma. Då hade jag självklart köpt den istället.
Jag vet, jag sökte strax efter att jag skrev inlägget och hittade inget jag heller.Forumet har en bra sökfunktion. Den kan användas. Det gjorde jag och jag har inte hittat någon dementi från varken Carl Johan Ström , Petter Nallo eller Marco Behrmann.
Det tolkade jag säkert som att det inte skulle komma någon box alls innom nära framtid. Mysteriet löstTobias Eliasson sa att CJS sagt att boxen inte var planerad i detta inlägg i augusti. Vad som däremot inte sades var att någon box aldrig skulle komma.
Vad är det här för skit? Får man inte kasta ur sig läsa anklagelser längre? Det är ju bland annt sånt man har ett forum till.Tills du bevisar din tes har du fel.
Vad är det för något skitsnack? Så du tror att priset på Eon III är det som NeoGames ekonomi står eller faller på!? Lite ärlighet och vänlighet mot kunden tycker jag att man kan förvänta sig. Jag har köpt allt NeoGames någonsin släppt och tycker att NeGames har varit toppen hittils. Men jag känner mig lurad när de chocksänker priset på en vara utan att säga någonting på sin hemsida....och Neogames hade inte tjänat lika mycket pengar - och det hade inte blivit några mer moduler. Bli inte sur på Neogames, alla spelföretag hade gjort likadant.