Nekromanti Eon-spelare, hur gamla? (ANT)

Zaaken

Veteran
Re: Nu blev jag förvirrad...

Jag håller med dig men jag är nog en sån där som skriver för skrivandes skulla ja....

walium

Ganska töntig, faktiskt
Upp med hakan!

"Jag som tyckte att jag varför gammal för att spela rollspel "

Man kan aldrig bli för gammal för rollspel och därmed basta!

"(tycker typ att det är småpinsamt att handla moduler å så ;-)).... "

Köp dem via postorder istället eller säg att du köper till din lillebror. Fast det är verkligen inget som du behöver skämmas för.

"Och ska tilläggas, min mormor... det var henne jag börjad spela med... det är vad jag kalar power mormor!"

Jag kallar också henne power-mormor. Inte illa att testa sådana häftiga saker med sina barnbarn. Det tänker jag göra när jag själv blir gammal och grå. :gremsmile:

Kwarzim

Veteran
hmmm... Jag är nog 14, hoppas jag, eller kanske 100 eller 50 eller 16, nä jag är nog 14 iaf! :gremcrazy:

Lord Lukas

Veteran
Re: Upp med hakan! (ANT)

Ähh... jag har alltid gått min egen väg utan att bry mig om vad andra tycker... tycker de att jag är fjollig får det väl göra det... no big deal... det är ju trots de allt de som går miste om något!
Så jag kommer att fortsätta att köpa rollspel och dyligt... precis som jag köper annat som jag vill ha! ;-) Så skönt att vara anonym stockholmare! ;-)

Lord Lukas

Veteran
Låter fint!

Söderort... låter som om det är ett ganska stort område det också i mina öron ;-)... men det ska nog inte vara så stora problem... själv bor jag på södermalm... vid skanstull (ganska nära södra station)...så jag har inga problem med kommunikation.... så om du inte bor totalt ute på wishan (ingen aning om hur det stavas ,-) ) så kan man alltid sitt några minuter på pendeltåg... utan att det gör något ;-)
Du kan väl maila mig på ludde.s@chello.se eller ta kontakt via ICQ (nr: 131580818 ) så kan vi se om vi inte kan träffas nån dag! Men vi kanske måste fixa flera spelare! Men det kan vi diskutera sedan... det kanske inte är världens intressantaste fakta för omvärlden ;-)
Kul om du hör av dig!
Ps... kanske borde ha nämnt att jag heter ludde också... men bättre sent än aldrig ;-)) Ds

samiis

Warrior
Re: Aldeles för gammal

Häftigt, en förälder som spelar rollspel...

Vilken dröm

Om bara pappa någon gång skulle kunna tänka sig att se på mina böcker och pärmar som om det var något bättre än levande Basilisker...

(fast han har faktiskt erbjudit sig att köpa lite chips tills nästa gång jag ska spela med några kompisar...)

kalas

Veteran
Jaha du..det är du.

Själv är man 20 gamla och slitna år.
:gremlaugh:

// John "Darki" Mattsson (mannen som tycker det känns ganska dumt att ens svara på detta)