Kimon!
"
Dessutom vill jag minnas att någon någon hade ett förslag på tio moderatorer..."
Nä, nu måste jag bara besserwissra mig lite, och du kom i min väg
Blame yourself! Tänk på att Arnold backar upp mig.
Citat (haha, jag citerar mig själv, oh my god, for fucks sake, osv, skit samma):
..."
slår vad om att det finns ett tiotal frivilliga (bland annat jag) på Eon-forumet som skulle kunna tänka sig att hålla koll på ett av de tre forumen."
Detta förutsätter alltså att det blir en uppdelning på tre forum, och för att avlasta Ymir och Naug från hela bördan hade jag då (om det blir tre olika Eon-forum, vilket det inte blir... haha!) kunnat tänka mig att göra en insats om någon ville det (vilket ingen vill... haha!). Liksom, man ska inte kritisera nåt om man inte själv är beredd att göra något åt det utan bara väntar sig att det ska hända. Och nu blir det ingen uppdelning ändå så... så de så
. It doesn't matter. Så mycket liv för en liten parentes. Pfff. Skärpning. End of story.
"
Jag är för Sticky, men något tveksam till uppdelning."
Woot! Vad är det här för... Clinton-moral??
Först
säger du så här: "
Håller med. Främst för att vi inte använder Mundana som spelvärld." (i svar till att jag tycker att uppdelning är en bra idé), och sen... tveksam... din... svikare...!
You surrendered to the dark side...! Argh!
Hm, just ja, bröstbilderna... säg inte att du missade det - gissa vem som fick sin flickvän att skriva "I love neoGames" under bröstet och låta mig fotografera det??
(neeeejdå, det är inget skumt i görningen
)