Patient Beta
Swordsman
Nu förstår jag inte vad du menar. Jag citerar det inlägg som Lu-Kaazh gjorde tidigt i förra rundan och lyfter fram två formuleringar som jag tolkar som att Lu-Kaazh antyder att han vet mer om sin förmåga än han sedan säger sig veta denna runda. Se nedan, jag tog där också med hans första inlägg där han gör ännu en vink till sin förmåga och att den är annorlunda.tripp_trap said:Ett intressant "citat" du har där Empiricus. Modigt av dig att ha Lu-kaazh ursprunliga inlägg rakt ovanför, för man ser tydligt att det du har inom citationstecken i din kommentar är något helt annat än det Lu-kaazh själv sa. Men så hade du ju strukturerat ditt case så att den knappt gick att läsa också. Mycket mer än det där fick jag inte fram ur röran.Empiricus said:"Kommer det hända en speciell sak med mig", "tror det skulle vara dåligt för byn" - båda uttalandena känns som om Lu-Kaazh har mer insikt i sin förmåga än vad han säger, och vad han senare avslöjar.Lu-kaazh said:Låt mig omformulera mig,
när en viss klass åker ut så kommer det hända en speciell sak med mig.
Det står under förmåga.
Jag tror det skulle vara dåligt för byn om jag sa något mer.
Jag tycker det är lurt att han flera gånger är hemlighetsfull om en förmåga som han antyder att han vet mer om än han senare säger sig göra.
Det jag har inom situationstecken efter citatet är ju direkt och ordagrant citerat ur urklippet ovan som dessutom är bifogat, och det för att jag vill markera vad jag tycker är underligt ännu mer. Hur, exakt, får du det till något helt annat än det han sade?
Lu-kaazh said:Oj har spelet börjat?
jag är redan jätte förvirrad och förlorad, så förväntar er inte att jag kommer hålla koll på detaljer.
Jag kan säga att jag har som så många andra Ett föremål som inte passar in på min yrke, citatet som kom med föremålet säger i princip "det här har du ingen nytta av"
Jag saknar den förmågan som alla tycks ha, istället sitter jag på en förmåga som AKTIVERAS när en vis klass dör (om förmågan är till vår fördel eller nackdel tänker jag inte avslöja".
men jag tror att det är farligt för powerroller om vi går ut med klasser så jag tycker vi skall vara tysta om det. Jag vet att ni är bärreda att offra powerroller, men det tycker jag är en dumt förhållnings sätt för bybor, för visst kan vi klara oss utan powerroller men samtidigt så kan de också hjälpa oss.
Hittills så är den som pingat mest oss mig vimes, men det är mest för att han gjorde en grej tidigt som jag inte unnat släppa.
det var när han började så anti-outning och sedan plötsligt skrevjag tycker den omvändningen kom för snabbt.Vimes said:Okej. Tillräckligt många. Cissi, berätta vad det är för yrke.
Ruga, håll dina hästar, Cissi känns mer suspekt.