Äntligen igång!
Ok, nu är det en skum dag för mig, jag ska repa med mitt jazzfusionband mellan 15-18, sen blir det middag och rollspel med mina barn. Min trettonåring har hittat på ett grymt hack där an spelar pirat eller japansk/asiat, i en parallvärld likt Spirited Away. Jag ska spela ninja, vi kommer köra med Fantasy!-reglerna.
Men jag ska dyka ner i den här rundan ändå, sa ni få se.
Okej, efter att jag har läst min roll kommer jag driva tesen att vi måste outa, så tidigt som möjligt och att vi måste analysera folks roller det första vi gör. Just nu vill jag inte utveckla det mer, men tillägger att min roll är något skum om vi betänker att vi är ii ett klassiskt fantasyparadigm.
Men KK brukar ju gärna dra igång nån sorts outningsordning, så jag är på där. Kör KK så v kommer igång.
Just nu sitter jag på padda så jag kan inte bidra med schyssta outningsexceldokument. Tyr?
Och så en röst:
Röst:Vimes
Den halaste ålen i hela jävla varulvsspelshistorien. Vimes skulle knäcka Kevin Spacey i House of Cards på den tid det tar för en hiss i LA att färdas mellan våning tre och fyra. Vimes: jag vill att du outar jernet!