Ja alltså, jag är grön.Tyr said:Ok, jag har gått tillbaka och tittat. Efter LJSLarsson outat sitt yrke så sa du så här:Konrad Konvalj said:Släpper min roll jag också då.
Jag kan bekräfta då BOTANIKERN lämnar spel. Det är ju dom som frisserar trädgårdarna och naturen emedan Prällarna är de så kallade förvaltarna.
Varför jag inte gått ut med det tidigare är tack vare att Larsson outat Trädgårdsmästare.
Jag ville gärna veta om det fanns en Botaniker istället för en Trädgårdsmästare för då hade saken varit klar gällande Larsson. Nu backade jag undan Larsson eftersom han snyggt smulade fram botanisera eller liknande och tänkte att det räcker, men givet hoppades jag på att det skulle dyka upp nått mer.
Jag tycker du visar rätt bra, så här i efterhand, att LJSLarsson var nära men inte nära nog. Senare skriver du:Konrad Konvalj said:Oooh! En botaniker. Inte ett äventyrligt yrke direkt, men du har öppnat upp dig och släppt fram en outning.
Om det hjälper mig att gå vidare vet jag inte, men nu är det noterat.
Ja, jag kan se hur du kanske trott att du kunnat känna av när olika former av botaniker lämnar spel. Åtminstone nog för att jag ska släppa dig tills vidare.Konrad Konvalj said:Utöver det har jag en förmåga att kunna avläsa yrket på vissa typer av yrkeskategorier när de lämnar spel.
Så var är de där föremåls- och yrkesoutningarna killar och tjejer? Det börjar dra ihop sig.
Vad kan du göra med penningpungen?Cassius said:Tittar in från spelet,:
Yrke: Sjöfarare
Föremål: Penningpung
Fler frågor? ska försöka titta in igen!
Ja, du får veta när vem dör?Cassius said:Tittar in från spelet,:
Yrke: Sjöfarare
Föremål: Penningpung
Fler frågor? ska försöka titta in igen!
Jag tycker du varit klockrent grön i övrigt. Men det här ÄR en scum tell så god som någon. Har du förklarat hur det kommer sig att du först sa "yrkeskategorier" i pluralis och ssedan "yrke" i singularis?Konrad Konvalj said:Hängs jag på singularis/pluralis så är det ju skandal.
Jo jag har förklarat mig några gånger en bit upp i tråden. Har dåligt med tid att leta fram det. Tyr har klippt och klistrat lite åt mig också där det framkommer.Vimes said:Jag tycker du varit klockrent grön i övrigt. Men det här ÄR en scum tell så god som någon. Har du förklarat hur det kommer sig att du först sa "yrkeskategorier" i pluralis och ssedan "yrke" i singularis?Konrad Konvalj said:Hängs jag på singularis/pluralis så är det ju skandal.
Jag kanske är trög, men berätta för mig!
Så du ljög alltså?Konrad Konvalj said:Det handlade kort om att jag ville vara mer säker på Botaniker/Trädgårdsmästare. Jag ville så gärna hänga Larsson eftersom jag såg honom som väldigt röd i början.
Sen ville jag inte ge nått till ulvarna genom att förklara hur min UNIKA förmåga fungerade.
Jag har inte en passiv förmåga, min förmåga är aktiv. I övrigt stämmer informationen på mig.Cissi said:I byn passar alla ihop!
Fyra (fem) personer finns inte med i byn. De har ingen koppling till oss andra.
Larsson
Diesel
Raven
De som inte har sagt nått än och gör att jag inte är säker på det här är:
BDG
Lukaz
Men titta igen!
Visst, jag har koll på när en präst lämnar spel. Min magi gör mig mig allsmäktig, men trots detta får jag inga anhängare. Jag tolkar det som att jag blänger på präster med avundsjuka i blicken.Liliana said:Tyr, du är en av dom som inte outat allt. Vem har du koll på lämnar spelet?
Var? Visa. Det känns bekant men kan inte säga vem som sa det.Liliana said:Är det någon som kommer ihåg att Dieselsoppa sa att hans yrke var skumt i och med fantasy-settingen? Innan han outade Tempelriddare?
Ingår inte Tempelriddare i fantasy?
Du skall ju inte få hålla på och dra i trådar mot slutet av spelet Vimes. Det blir katastrof.Vimes said:Så du ljög alltså?Konrad Konvalj said:Det handlade kort om att jag ville vara mer säker på Botaniker/Trädgårdsmästare. Jag ville så gärna hänga Larsson eftersom jag såg honom som väldigt röd i början.
Sen ville jag inte ge nått till ulvarna genom att förklara hur min UNIKA förmåga fungerade.
Nå, jag har dig knappast som ulv i övrigt, men fan: bybor måste sluta försöka vara översmarta. Det blir kejsarens nya kläder av allt. Rakt, ärligt, öppet.
---
Men alright. Jag säger såhär: min röst den här rundan kan hamna på Tripp, Larsson eller Disel. Helst Larsson. Så, vi ser:
Röst: Larsson - nån som vill hänga på?
Eftersom allt inte är ute så har jag chansat lite men jag är trygg med det här.Cissi said:I byn passar alla ihop!
Larsson
Diesel
Raven
BDG
Lukaz
Men titta igen!
Hmm. Kan stämma. För vara lite kritisk, bara: Om jag är ulv, bör du lita på vad jag gissade kring Cassius?Cissi said:I byn passar alla ihop!
Larsson
Diesel
Raven
BDG
Lukaz
Men titta igen!