Patient Beta
Swordsman
Anledningen till att det ligger så är att det just nu är det sätt jag får det att gå ihop, eftersom du verkar ligga längst ut i någon del av kedjan (om den är tänkt att kopplas ihop) och den enda länk jag saknar helt är BDG. Förhoppningsvis är mitt excel-ark som jag hellre jobbar i bättre.Max Raven said:Vi menar det här som Empiricus skapade:Konrad Konvalj said:Ge mig ett sånt där protokoll att kolla på.
Lixom, vi var 17 pers från start. Hur kan det slutas några cirklar? Jag har varit ur fokus sen jag lämnade jobbet vid 16.30 så är inte alls med i matchen.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?...p=sharing#gid=0
Du ser kanske inkongruensen vid mig och Larsson, längst åt höger.
(Tänkte inte på det innan men när Cissi tog upp det i sitt färgade dokument så var det lite konstigt att Larsson hade två "krokar" i mig. Hans förmåga kom fram efter mitt outande, så det var lite suspekt, liksom.)
Nu har jag jobbat klart lite fler fina färger i dokumentet, och det finns röstsammanställning för hela vägen fram till nu i det. Någon eller några får gärna kolla och se så jag fått det rätt, jag har försökt vara nogrrann med tider.
Cissi har fått en ljusare grönfärg, "grönad av Max", och Larsson är röd.
Attachments
-
42.5 KB Views: 15