Re: Röstläget6 timmar och 20 minuter innan deadline
Men nu vet jag verkligen inte längre. Jag vill inte rösta på KK för jag vill att han ska förklara sina misstag lite bättre.
Däremot så tycker jag att Diesels utspel runt mina outningar och över lag varit svåra att få grepp om. MEN jag är inte beredd på att släppa de som jag ser som ulvigast.
Korpa
Cassius
Lukaz
Max
Och till sist.
Ni som inte har outat yrke och föremål, det är dags att göra det nu!
Min röst ligger kvar på Korpa.
Nu har jag suttit och läst caset mot KK och... ledsen KK, det här håller inte. Du gör bra mycket större misstag än vad jag gjort genom spelet. Jag tycker ditt grävande på mig är grönande för att jag tänker att man som ulv inte skulle gå så hårt på en bybo som du har gjort med mig idag.Tyr said:Ok, jag har gått tillbaka och tittat. Efter LJSLarsson outat sitt yrke så sa du så här:Konrad Konvalj said:Släpper min roll jag också då.
Jag kan bekräfta då BOTANIKERN lämnar spel. Det är ju dom som frisserar trädgårdarna och naturen emedan Prällarna är de så kallade förvaltarna.
Varför jag inte gått ut med det tidigare är tack vare att Larsson outat Trädgårdsmästare.
Jag ville gärna veta om det fanns en Botaniker istället för en Trädgårdsmästare för då hade saken varit klar gällande Larsson. Nu backade jag undan Larsson eftersom han snyggt smulade fram botanisera eller liknande och tänkte att det räcker, men givet hoppades jag på att det skulle dyka upp nått mer.
Jag tycker du visar rätt bra, så här i efterhand, att LJSLarsson var nära men inte nära nog. Senare skriver du:Konrad Konvalj said:Oooh! En botaniker. Inte ett äventyrligt yrke direkt, men du har öppnat upp dig och släppt fram en outning.
Om det hjälper mig att gå vidare vet jag inte, men nu är det noterat.
Ja, jag kan se hur du kanske trott att du kunnat känna av när olika former av botaniker lämnar spel. Åtminstone nog för att jag ska släppa dig tills vidare.Konrad Konvalj said:Utöver det har jag en förmåga att kunna avläsa yrket på vissa typer av yrkeskategorier när de lämnar spel.
Så var är de där föremåls- och yrkesoutningarna killar och tjejer? Det börjar dra ihop sig.
Men nu vet jag verkligen inte längre. Jag vill inte rösta på KK för jag vill att han ska förklara sina misstag lite bättre.
Däremot så tycker jag att Diesels utspel runt mina outningar och över lag varit svåra att få grepp om. MEN jag är inte beredd på att släppa de som jag ser som ulvigast.
Korpa
Cassius
Lukaz
Max
Och till sist.
Ni som inte har outat yrke och föremål, det är dags att göra det nu!
Min röst ligger kvar på Korpa.