Nekromanti Ett avsked

Sodivra

Champion
Min poäng kom inte riktigt fram.

Jag blev ju faktiskt rätt glad över att faktiskt nå fram med det som är så viktigt, och det poängterades inte ordentligt..
Ska du säga förresten, som citerar hela låttexter och har två smilies på raken! Passion and the Opera.. Attack!

/Arvidos, som överstigit sin OT-kvot nu, så nu får det vara nog.

Troberg

Sinister eater
Re: orättvist [OT]

ville bli signalist eller vad det nu heter
Man kan nog medicinera mot sånt som att frivilligt vilja göra lumpen...

Quan'talis

Swashbuckler
Quan'talis - Tro inte att du slipper undan med förkylning igen. Jag hade planer på en sån otroligt bra karaktär att han inte får gå till spillo. Fy på dej att bli sjuk sådär.

Beklagar. När jag märkte att jag hade svårt att hänga med i handlingen i Neverwinter Nights insåg jag att det var bäst att jag inte försökte mig på något spelledande (för er som inte är insatta: det finns ingen handling i Neverwinter Nights).

Men se det från den ljusa sidan: efter 6-12 månader i armén kommer vilket rollspel som helst att ha intressanta och varierande stridsregler...

-JPS- fortfarande förkyld. Använder modem också.

Balderk

Swashbuckler
Fan också! Nu missade jag ditt avsked! Men Farväl på dig i alla fall! Du kommer att saknas...
Jag skickar det där PM:et åt dig, så får du det kanske om några månader :gremsmile:

Även om du redan är där så säger jag: Ha det så trevligt som bara möjligt!

Och jag ska har försökt läsa Tribe 8 och sätta mig in i det! :gremsmile:

Ha det gött

/Herr Balderk

Troberg

Sinister eater
för er som inte är insatta: det finns ingen handling i Neverwinter Nights
Finns det visst det! Man går runt och pratar med alla och klickar sig genom alla konversationsalternativen. Om någon attackerar slår man ihjäl dem.

Är inte det en handling?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Farväl

"walium - God fortsättning! Försök hålla vrålan levande utan mig. Och du... det kommer säkert någon vandrande en dag som passar precis dig "

Om folk bara visste hur djupa vi blir i vrålrutan. :gremsmile:
Lycka till med lumpen och försök att inte skada dig själv eller någon annan alltför mycket. Vi väntar på dig och jag ska göra mitt bästa för att hålla vrålrutan uppvärmd åt dig.

Sodivra

Champion
Hallå, folk?

Det är den sjunde idag.

/Arvidos, upplyser till dramatisk musik, iallafall här hemma.
Men eftersom min perception av verkligheten är lika sann
som er så gäller det ändå.. Yes!

Johan K

Gammal & dryg
Du har inte missat nått....

tjaaa, kan ju säga att du inte firekt har misst nått med att åka in i lumpen. Det bästa som jag fick därifrån var mitt truck-kort & det har jag inte haft nån användning för på de senaste 6 åren...

Netfeed

Swashbuckler
Re: orättvist [OT]

men det ser ju bra ut i meritförteckningen
suck

//Netfeed som lyssnar på frank i p3 och svt:s barnpogram sammtidigt

Netfeed

Swashbuckler
kom på ett system som gick ut på att man bara tryckte på 1 i konversationen i NWN så klarade man den jätte bra

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Min poäng kom inte riktigt fram.

Blanda inte in mig nu va!? :gremwink: Skoja ju bara lite...

/Arvidos, som överstigit sin OT-kvot nu, så nu får det vara nog.

Håller med... Både att du har överstigit och att det får vara nog... :gremlaugh:

Balderk

Swashbuckler
Re: Hallå, folk?

det vet jag juh! Men han lär kanske läsa den här tråden när han kommer tillbaka... Någon gång lär han juh få permis...

/Balderk

Re: Herrå, på ett tag då.

Tror jag ska hålla ett litet extra lurkaröga på DSVV, bara för att du är borta för att se om fjortisbeståndet (inget illa menat mot dig mogge då du inte är fjortis på det sättet) blir värre när du är borta.
Har redan avsagt mej ansvaret som värd sedan en månad tillbaka. Jag orkade inte vara den som klagade på allt när alla andra bara godkände. Mer diktatur på PbF:s! :gremwink:

/Elin har märkt att det finns en hel del andra so klagar på hennes typos och stavfel
Är det så konstigt då :gremwink:

Hursomhelst tror jag du får en liten hälsning i efterhand (Insignia också), bara för att du svarade så..hrrm...personligt (och Insignia för att hon svarade först :gremwink: ).

/BD.

Ha det bra och slit inte ut dig totalt, glöm för all del inte att bränna ner några nightwish-skivor att ta med nu.

/Seinet Wintermute - Saknade sitt namn bland de övriga men är glad ändå
Det är det man har MD till! :gremsmile:

Ooh! Jag visste jag hade glömt någon :gremblush:. Naturligtvis borde det ha funnits en underfundig kommentar om Nightwish och (nästan) gemensamma black metal-polare där också. Naturligtvis. *känner sig vissen*... Men du kan få en plastanka av mig ifall vi träffas nångång. Som plåster på såren :gremwink:

/BD, skäms.

Glöm inte sarkasmerna! Jag är en av de få som kan få multipla sarkasmer!
Förlåt! Sarkasmer också, naturligtvis :gremwink:

Kanhända, har aldrig tittat på det. Kanske ska göra det!
Naturligtvis ska du det. Få spel lämpar sig så bra för ironisering av världen :gremgrin: Och jag skulle gärna spela i din ironisering av Borlänge.

/BD, packar en vit flagga.

Helmgast
Det var banne mig det finaste jag hört sedan jag

konfirmerades?

avatarex - tack för hjälpen med jongleringen. Jag kan fortfarande inte :gremwink:
Jag trodde jag var en såndär som aldrig nämndes blan forumkändisarna. Jag får helt enkelt nöja mig med att vara en diskret magiker som en del lyssnar på, och en del inte (detta beror troligtvis på att jag isolerar mig på Eonforumet). Men, vad ser man? avatarex nämns bland Rising, Krille, Ymir och andra storheter!

Oavsett vilket, så utlyser jag en JONGLERINGSKURS via privata meddelanden för intresserade som vill lära sig jonglera med 3 eller 4 bollar. :gremwink:

// avatarex, stolt och nervös inför mönstring om en vecka... :gremfrown:

Sodivra

Champion
Herr Balderk är seg..

..Så jag skriver mitt eget inlägg medans jag väntar.. he he, vad snopen han kommer bli när han lagt in sitt, och så ser han det här.. :gremlaugh:

Iallafall, jag har kanske inte SÅ skarp blick, jag har ju glasögon och allt.. (Iofs, då kan man verkligen tala om SKÄRPT syn.. Hö hö..) Dessutom så började jag ana värsta hemliga budskapen i ditt svar till Elin.. Fast sedan kom jag på att jag slarvat med ett ord.. "Hrrm, svarade så personligt", har det med privata meddelanden att göra?! *Black Dwarf får en dos av sin egen medicin* (I denna tråd kan vi också skönja datummissuppfattningar! Och andra likheter!)

Faktiskt, jag har alltid tyckt att jag läser inlägg slarvigt, men det kanske jag blivit bättre på nu? Toppen! :gremsmile:

/Arvidos, som inte hade så mycket att säga, men det är kul att reta Jonas.
Edit: Det verkar som Jonas inte SKA skriva ett inlägg ändå. Fasen! Lurad! Nu står det 1-1 istället..