entomophobiac
Low Prep High Play
Om jag vinner närvaro så tar jag med mig ett ex av mitt kortspel, Pakt, för den som är villig att testa.
Du har ju en lista på vilka som ska dit. Bara att beta av tills du får plats.krank;n310873 said:Alright - då återstår bara att önska alla inblandade ett trevligt Dancon.
Och att spendera en stund med att svära åt tärningsgudarna =)
Ja, är det verkligen för mycket begärt att förvänta sig att Dante köper upp grannfastigheten och bygger ut?Dimfrost;n310961 said:så hoppas jag på att Dante bygger ett större hus till nästa år.
ceruleanfive;n310875 said:Du har ju en lista på vilka som ska dit. Bara att beta av tills du får plats.
Jag... skojade bara... :cDante;n310971 said:Ett avhopp gör att Krank nu är åter på ordinarielistan.
Asch då.ÅkeZorkh;n311186 said:Hej, jag måste tyvärr ställa in min närvaro pga familjeskäl, livet kom helt enkelt emellan. Hoppas det kommer fler tillfällen att träffa stora tänkare som Krank och Anchorman mellan fyra ögon. Och hoppas min lucka i gästlistan bereder någon annan glädjen att få närvara, och vill rikta ett stort tack till Dante för inbjudan och för själva iden. Såg fram emot det. Hoppas ni får det kul, alla ni som närvarar!
Det stämmer, jag är gladDante;n311191 said:Men jag antar att Lukas blir glad.